Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveripiirissäni on paljon lähihoitsuja ja aina kun vietetään iltaa

Vierailija
28.06.2008 |

niin kovin menee puheet sinne vanhainkotitouhuihin ja tunnen itseni ulkopuolisiksi ja kovin myös juoruilevat toisista hoitsuista ja tuntuu et sillä alalla on mitä kummallisimpia ihmisiä. En ikinä haluis lähihoitajaksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö voitais välillä puhua jostain muusta... Että eikö ne saa työasioita pyöritellä muutenkin aivan tarpeekseen, vapaalla voisi keskustella ihan muista jutuista. Uskon että jos kerran annat heidän ymmärtää ettei sua heidän työjutut kiinnosta, niin tuskin sen jälkeen näitä puivat silloin kun sinä olet läsnä.

Vierailija
2/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselemään vanhuksista ja lähihoitajien töistä niin paljon, että niitä alkaa kyllästyttämään. Sitten ne vaihtaa itse aihetta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä ollut ihan tuskastunut kun olen kuunnellut niiden duunijuttuja. On ihan kiva että ne tykkää työstää, mutta ei mua oikeesti todellakaan kiinnosta kuunnella mitään puolentunnin mittaista selostusta siitä, mitä edellisenä yönä on heidän osastolla tapahtunut, tai mitä "hauskaa" on "Maire" taas sekoillut. Tai ehkä sillointällöin vois vielä kuunnella, mutta kun sitä tapahtuu aina kun nähdään tai jutellaan puhelimessa.

Taitaa olla tyypillistä lähihoitajille?

Vierailija
4/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummelin pimpin karvat ajeltiin heti aamutuimaan.

Vierailija
5/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodissa?No,mä taas on kuunnellut sairaanhoitajan haavanhoitojuttuja iltamissa,eikä olis tosiaan vähempää voinut kiinostaa

Vierailija
6/6 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä yksikään ei ole töissä vanhusten parissa.

Ja vapaa ajalla ollaan vapaa ajalla!

Erikseen tietty joka työyhteisössä on omat illanvietot, mutta en minä niihin lähäreiden omiin kokoontumisiin osallistu.

Meidän työpaikalla on ihan omat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi