Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää melko nättiä ja fiksua nuorehkoa naista saamasta miestä itselleen

Vierailija
30.12.2015 |

Oletteko olleet siinä tilanteessa? Mikä oli teillä syy?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla, miehet ovat kuvottavia. 

Vierailija
2/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous. Kestää pitkään ennen kuin voin olla minä. Nyt kuitenkin toista vuotta parisuhteessa, kun miehen mielestä ujouteni oli salaperäistä, niin jaksoi nähdä vaivan tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinkin nätti. Noh, ehkä joku päivä.

Vierailija
4/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla, miehet ovat kuvottavia. 

Minä taas olen viettänyt liikaa aikaa tosielämässä, miehet ovat kuvottavia.

Vierailija
5/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten vilpittömästi voisi uskoa olevani jollekin se yksi paras/kaunein/halutuin ihminen sekä sisäisesti että ulkoisesti kaikkine virheineen.

Ehkä se oikea ei vain ole osunut kohdalle, järjetöntä kemiaa olen kyllä päässyt kokemaan. Aika, paikka ja tilanne vain ovat vain valitettavasti olleet täysin vääriä.

N21

Vierailija
6/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tätsyikinen 45v. Minä en nuorena saanut koskaan ihastustani, vain sellaisia jotka oli selvästi kuitenkin eri liigaa kuin minä. Näin jälkikäteen olen varma, että syynä oli epävarmuuteni ja tietynlainen päämäärättömyys. Vasta iän myötä kun itsevarmuuteni on kasvanut, tilanne on täysin toinen.

Vierailija
7/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti ja fiksu tyttö saattaa olla "nirppanokka" miesten suhteen, eikä huoli ketään. Tai sitten vain haluaa olla sinkkuna. Tai luonne saattaa olla sellainen, ettei oikein tule ihmisten kanssa toimeen.

Vierailija
8/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nämä keskustelut itseni kanssa lävitse joskus vuonna 2005, ja totesin että sellaista miestä joka olisi arvoiseni, ei ollut. Niinpä olen valinnut riippumattomuuden ja onnellisen elämän, vailla huolia miehistä. Elämässä on niin paljon enemmän kuin jokin parisuhteen saavuttaminen tai satunnaisten miesten leluna toimiminen. Nätti ja fiksu olen edelleen, nuori en enää.

Vierailija
9/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus, ujous ja huono itsetunto.

Vierailija
10/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saamattomuus ilmenee naisella?

Vierailija
11/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

_melko_ nätti

Siinä syy.

Vierailija
12/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_melko_ nätti

Siinä syy.

Oikeasti rumiakin nuoria naisia on suhteessa, niin miksi melko nätin pitäisi tyytyä olemaan sinkkuna?

Vierailija
13/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi vaativa niin siinä kesti aikaa ennen kuin unelmien prinssi löytyi...

Vierailija
14/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_melko_ nätti

Siinä syy.

Kyllä kuulee rumat pariutuu helposti.

Vierailija
15/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan kohtaa sopivaa. On tiettyjä kriteerejä jotka täyttävää kumppania ei vaan löydy.

Vierailija
16/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saamattomuus ilmenee naisella?

Niin, ettei saa aikaiseksi tehdä mitään asian edistämiseksi. On toisaalta tottunut olemaan ilman miestä.

Vierailija
17/30 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

_melko_ nätti

Siinä syy.

Jos olisin kirjoittanut kaunis, olisi av-raati haukkumassa että ei varmasti ole kaunis! ;)

Vierailija
18/30 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa vika selkeästi. Normaalit ja fiksut naiset löytävät helposti ystäväkseen upean miehen ja muitakin hyviä ystäviä, ulkoinen kauneus ei asiaan vaikuta. Mutta jos ihmisellä on ikävä luonne, niin se näkyy kauas ja peli on menetetty ellei paikalle osu joku, jolla on vielä rumempi luonne.

Vierailija
19/30 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat ongelmat miksi ystäväni eivät pariudu:

- paska miesmaku (kehräävät narsistien perässä tai haluavat "parantaa" miehen rakkaudellaan, eli ottavat sitten alkoholistin, pettäjän tai muun paskiaisen ja itkevät kun ei muutu)

- epätoivo (jos nainen on epätoivoinen ja tarrautuu mieheen niin se säikyttää ne pois vaikka mimmi olisi kuinka ihana. ihmiselle täytyy antaa tilaa! eikä pidä suostua kaikkeen paskaan. jos miehestä ei kuulu edes viikottain ei se ole tarpeeksi kiinnostunut eikä "ansaitse" sinua, jätä se.)

- haihattelut elokuvarakkaudesta (monet ja kaikenikäiset naiset luulevat oikeasti että rakkaus on jotain runojen rustaamista ja epätoivossa riutumista. ei takuuvarmasti ole! miehiä lähinnä naurattaa tällainen käsitys ja monet auervaarat ovatkin tästä ottaneet opikseen ja löytävät jatkuvalla syötöllä höynäytettäviä naisia!)

- typerät tai liialliset vaatimukset (miehen täytyy olla a) tosi hyvännäköinen b) juuri oikean ikäinen (esim. 5v vanhempi tms) c) täytyy olla lapseton d) ei saa olla lihava e) täytyy harrastaa samoja asioita -> mitä ihmettä? eikö se riitä että tullaan keskenään hyvin toimeen, entä sitten jos on jo entisestä avioliitosta lapsia tai miehellä vähän ylipainoa! ei kaikesta pidä joustaa jos jokin on erityisen tärkeää mutta näitä kriteereitä ei kannata olla muutamaa yksittäistä enempää)

- parisuhdeneuvojen ottaminen esim. cosmosta (pompottelee miestä tai on itse pompoteltavana ja pelaa ihmeellisiä pelejä joita kukaan ympärillä ei jaksa vain siksi kun luulee sen kuuluvan asiaan.)

Vierailija
20/30 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lesbous, huono luonne tai huono itsetunto.