Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KÄYKÖ TEILLÄ IKINÄ NÄIN, ETTÄ SINUSTA TUNTUU JOSSAIN TILANTEESSA SILTÄ KUIN SE OLISI KÄYNYT JOSKUS ENNENKIN?

Vierailija
30.12.2015 |

Tilanne ei todellakaan ole välttämättä mikään erikoinen. On vain tunne, että näin on tapahtunut ennenkin. En tarkoita sitä, että olen ostamassa banaaneja ja tulee tunne että olen ostanut niitä ennenkin. Vaan tarkoitan sitä, että siinä tilanteessa on jotain, että tuntuu kuin olisi ennenkin käynyt näin.

Kerran myös arvasin yhden ihmisen nimen, vaikka en todellakaan tiennyt häntä eikä hän muistuttanut saman nimiseltä läheiseltäni vaan hänelle vain sopi nimeksi juuri *******.

Käykö muilla tuota että tuntuu kuin jokin asia olisi käynyt ennenkin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan deja-vu -ilmiöksi... Äläkä huuda.

Vierailija
2/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan deja vu- ilmiöksi...sattuuhan sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuollaista käy kaikilla. Se johtuu aivojen asioiden käsittelystä tms...

Vierailija
4/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein. Arvaan asioita ennalta :) ja näen enneunia. En tosin IRL huutele asiasta kenellekään koska tuskin kukaan uskoo. Mutta se on aina hauska katsoa ihmisten ilmeitä kun vain tiedän asioita :D

Vierailija
5/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eikä myöskään niin että sinuttelisin ja teitittelisin jotakuta samassa lauseessa.

Vierailija
6/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon voyage - niin kuin Matti Nykäsellä?

Vierailija
7/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista sattuu etenkin epileptikoilla paljon.

Vierailija
8/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno otsake, Hermanni.

Vierailija
9/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juurikin niin, se on välillä aika pelottavaa kun tietää mitä kohta tapahtuu, tai mitä joku seuraavaksi sanoo. Deja wu tai ei mutta on se outoa silloin kun se jatkuu yli 10 sekunttia. Mulla oudoin oli kun tuli se tunne et oon elänyt tän ennenkin ja sitten katsoin ulko-ovea ja tiesin että kohta siihen koputetaan kolme kertaa voimakkaasti. En meinannut uskaltaa mennä avaamaan. Vieläkin puistattaa.

Vierailija
10/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy juurikin niin, se on välillä aika pelottavaa kun tietää mitä kohta tapahtuu, tai mitä joku seuraavaksi sanoo. Deja wu tai ei mutta on se outoa silloin kun se jatkuu yli 10 sekunttia. Mulla oudoin oli kun tuli se tunne et oon elänyt tän ennenkin ja sitten katsoin ulko-ovea ja tiesin että kohta siihen koputetaan kolme kertaa voimakkaasti. En meinannut uskaltaa mennä avaamaan. Vieläkin puistattaa.

Nyt mulla on sellainen deja wu tulossa että kielipoliisi on tulossa näpäyttämään. sekuntti= sekunti.

Vierailija
11/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että valitsemme elämämme etukäteen ja osa asioista meille jo ennalta näytetään.

Vierailija
12/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mulla on sellainen deja wu tulossa että kielipoliisi on tulossa näpäyttämään. sekuntti= sekunti.

Pilkutkin puuttui tyystin.

Vierailija
13/13 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilkutkin puuttui tyystin.

, = tässä ole hyvä. Voit nussia sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi