Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyydän anteeksi niin kutsutuilta lassukoilta

Vierailija
30.12.2015 |

Olen suominut teitä liian kovaa. Tarkoitukseni ei ole ikinä ollut halveksia kokemattomia naisseuraa olevia miehiä. Oma kritiikkini on ollut tarkoitus kohdistaa miehiin, joiden mielestä naisella on velvollisuus antaa seksiä. Olen huomannut palstalla, että suurin osa "lassukoiksi" itseään kutsuvista miehistä ei täytä tätä määritelmää. Yksinäisyys ja seurattomuus ovat ikäviä asioita ja pyydän anteeksi että olen loukannut teitä ja ollut ilkeä.
Anteeksi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuohon on sanomista :)  Ilmeisesti sen laasakan teorioihin pitää tutustua paremin, ja siihen tarvitaan jonkinlaista aivotoimintaa.  Ilmeisesti aloittaja on tutustunut yhtähyvin kuin minä, en tunne tapausta. 

Mutta älykäs ukko sen täytyy olla, ja osuvia teorioita tehnyt, kun siitä niin paljon vaahdotaan.

En ole kyllä missään nähnyt todistetta päälassukan älykkyydestä ja yliopistoissa tätä "teoriaa" ei opeteta missään vaan päinvastoin sille nauretaan, ehkä sekin kertoo jostain.Onhan sitä muitakin huuhaaideologioita ja lahkoja, joista kovasti vaahdotaan ja omaan itsenäiseen ajatteluun kykenemättömät ihmiset kannattavat, kun eivät muuhun kykene. 

Mitenköhän tuosta tuli mieleeni feministit??  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan