Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti pitkien kalsareiden vuoksi

jätetty_mies
30.12.2015 |

Luulin, että nyt vihdoin löysin sen oikean. Tultiin hyvin juttuun ja seksikin oli hyvää, mutta sitten tuli pakkaset ja laitoin eilen pitkät kalsarit jalkaan ja kun illalla kiihkeissä merkeissä päädyimme naisen kanssa sänkyyn ja päällyshousujeni alta paljastui pitkät kalsarit, niin nainen purskahti nauramaan ja sanoi vain, että pitkät kalsarit on pikkupoikien housut. Tämän jälkeen hän ei ole enää vastannut soittoihini.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kalsarithan ois seksikkäät. Jos minulla olisi mies, niin kyllä hän niitä käyttää saisi. Sängyssä kyllä varmaankin lähtisivät päältä pois, mutta näin muuten.

Ja onhan jossain sohvalla paljon esteettisempää lököillä miehen kanssa, kun hänellä on jalassa istuvat bambupitkikset eikä jotkut vuosikymmenten takaiset pieruverkkarit. 

Vierailija
22/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät kalsarithan ois seksikkäät. Jos minulla olisi mies, niin kyllä hän niitä käyttää saisi. Sängyssä kyllä varmaankin lähtisivät päältä pois, mutta näin muuten.

Ja onhan jossain sohvalla paljon esteettisempää lököillä miehen kanssa, kun hänellä on jalassa istuvat bambupitkikset eikä jotkut vuosikymmenten takaiset pieruverkkarit. 

Kyllä pieruverkkaritkin kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä nainen/tyttö.

Sloggilla on esimerkiksi tosi hyvännäköisiä mustia pitkiksiä!

Vierailija
24/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä, joka oli muuten hyvin pukeutuva, ei jostain syystä ollut kuitenkaan kiinnostusta panostamaa pitkiin kalsareihinsa. Lyhyissä oli hyvin istuvia laatumerkkisiä boksereita, mutta pitkässä mallissa ISOISÄN VANHOJA. Varmaan talvisodan nähneitä venähtäneitä ja kulahtaneita. Kaiken kauheudeksi mitä kauemmin suhde eteni sen useammin mies alkoi hengailla talviaikaan kotona vain nämä verkkokalvot polttavat erotiikan tappajat jaloissaan. Liekö sitten halusi vihjata jotain. No, nyt ollaan erottu ja luultavasti mulle vittuillakseen, avaa aina oven, kun haen lapsia, pitkissä kalsareissa- oli sitten kesä tai talvi. Kiva, et lapset ottaa sit mallia tollasesta. Lapsilla on kyllä vain POPin tyylikkäitä pitkiä kalsareita. 

Vierailija
25/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit ei ole mikään syy jättää ; jos olisit ollut vähänkään himoittava - ne olisivat repeilleet nautinnollisesti. Sori tää on sitä luonnonvalintaa.

Vierailija
26/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuolla naisella legginsit jalassa? Legginsithän ovat vastaavat kuin miesten kalsarit. Et ole menettänyt yhtään mitään jos tuollainen nainen ei vastaa enää, unohda hänet hyvillä mielin, äläkä vastaa jos yrittää ottaa yhteyttä. Tuollaiset naiset ovat pinnallisia joka asiassa, sinä et ole se pääasia, vaan jotain muutakin ne yrittävät samalla saavuttaa. Mieti itse, haluatko alentua tuollaisen touhun osaksi.

Vierailija
27/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salliiko hän, että käytät pakkasilla pipoa?

No ei tietenkään! Sehän on kaikkien tiedossa, että vain homot ja nössöt käyttävät pipoa!

Vierailija
28/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä Mikki hiiri tai Aku ankka kuvioissa enää myytävänä missään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän