Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jätti pitkien kalsareiden vuoksi

jätetty_mies
30.12.2015 |

Luulin, että nyt vihdoin löysin sen oikean. Tultiin hyvin juttuun ja seksikin oli hyvää, mutta sitten tuli pakkaset ja laitoin eilen pitkät kalsarit jalkaan ja kun illalla kiihkeissä merkeissä päädyimme naisen kanssa sänkyyn ja päällyshousujeni alta paljastui pitkät kalsarit, niin nainen purskahti nauramaan ja sanoi vain, että pitkät kalsarit on pikkupoikien housut. Tämän jälkeen hän ei ole enää vastannut soittoihini.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tainnut kuulla eturauhastulehduksista.

Vierailija
2/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin hyvä vaan, että pääsit eroon ajoissa. Kai ne sun kalsarit on sellaiset nykyaikaiset siistit ja istuvat eikä sellaiset vuosikymmenten takaiset keinokuituiset lököttävät siniharmaakuviolliset hirvitykset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta niin hyvä vaan, että pääsit eroon ajoissa. Kai ne sun kalsarit on sellaiset nykyaikaiset siistit ja istuvat eikä sellaiset vuosikymmenten takaiset keinokuituiset lököttävät siniharmaakuviolliset hirvitykset?

Alasuojan pitää olla myös esteettinen jos harrastaa kontaktilajeja.

Vierailija
4/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikantappajat on kyllä hyvä naisystävä-testi. Jos ne kestää, niin kestää kyllä mitä tahansa.

Vierailija
5/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävällä on niitä puuvillaisia lörpäköitä. Eikä siinä vielä kaikki, etumus on muuttunut keltaiseksi ajan saatossa. Minkäs teet kun ne vanhat kestää ja kestää...

Vierailija
6/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotiikantappajat on kyllä hyvä naisystävä-testi. Jos ne kestää, niin kestää kyllä mitä tahansa.

Mun mielestä nämä nykypäivän lyhyet ja pitkät kalsarit ovat kyllä tosi seksikkäitä eivätkä lainkaan mitään erotiikantappajia. Toista oli silloin nuorena, kundeilla oli ihan hirveitä boksereita ja niitä lököttäviä keinokuituisia pitkiä kalsareita. 

Vierailija
7/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Nehän on hellyttävät. Pitäähän munaskuukkeleiden pysyä lämpöisinä. ❤️

Vierailija
8/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävällä on niitä puuvillaisia lörpäköitä. Eikä siinä vielä kaikki, etumus on muuttunut keltaiseksi ajan saatossa. Minkäs teet kun ne vanhat kestää ja kestää...

Siinä vaiheessa, kun on keltaista = sama kuin olisi reikä = rikki = uudet tilalle. Opeta se ukkosi pyyhkimään!

Vierailija
9/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen otan miehen, joka pitää sukukalleuksistaan huolen kuin miehen jonka nenä tiputtaa koko ajan, kun ei uskalla kalsareita vetää jalkaansa..

Nykyisellä on sellaisia tummansinisiä puuvillaisia, mutta ajattelin hankkia hänelle mustat bampukerraston synttärilahjaksi.. Ja käyttää niitä kyllä mielellään  ja minä ne mielelläni häneltä riistän..mukava kun lämmin kalu siellä odottaa..

Vierailija
10/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naiselle viestiä että järjelle nauraminen on pikkulasten ja jälkeenjääneiden touhua.

Vierailija
11/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä nainen. Ei kai kukaan mieskään mene jättämään naista, jos tällä on pakkasella legginsit pitkien housujen alla? Itse saattaisin hivenen naurahtaa, jos miehellä olisi jotkut sähköisenä rätisevät Karhukopla-kalsarit, mutta ei sekään olisi syy lopettaa yhteydenpitoa.

Vierailija
12/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun juuri äskettäin ostin miehelle pitkät kalsarit, joissa on Kippari-Kallen kuvia :D

Vierailija
14/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pepusta löpöttävät puuvillaiset pyykissä pituudesta kitistyneet beigen väriset pökät ovat jäätävät! Vain yhdet menevät niiden ohi: flanellipökät, joiden lahkeensuut suljetaan nauhoilla.

Miehillä siis joidenkin kimuleiden mukaan pitkät kalsarit ovat seksintappajat, naisilla taas sloggit ja marimekon yöpaita. Mitäpä, jos nämä molemmat yhdistäisi? Siinä kaksi järkevää ihmistä, jotka osaavat arvostaa perhekalleuksiaan. 

Vierailija
15/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenyönjutulta paljastui alta puuvillaiset yksiväriset lököttävät pitkikset....kyllä minäkin siemaisin ensin oluen väärään kurkkuun. Puh nrota en jättänyt, baarissa myöhemmin tavattiin uudelleen...mutta intiimimmin toisen kerran vasta toukokuussa :)

16 vuotta oltu nyt yhdessä enkä mä vieläkään totu ajatukseen että toinen hädin tuskin juhannuksena tarkenee olla ilman kalsareitaan.

Bambut on kyllä ihan katseen kestävät, ja lapsukainen valitsi joskus isänpäivänä muumit, niistäkin tykkään. Mutta nuo cittarin Henryt....mitä ne sisäänostajat oikein ajattelee?!

Vierailija
16/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenyönjutulta paljastui alta puuvillaiset yksiväriset lököttävät pitkikset....kyllä minäkin siemaisin ensin oluen väärään kurkkuun. Puh nrota en jättänyt, baarissa myöhemmin tavattiin uudelleen...mutta intiimimmin toisen kerran vasta toukokuussa :)

16 vuotta oltu nyt yhdessä enkä mä vieläkään totu ajatukseen että toinen hädin tuskin juhannuksena tarkenee olla ilman kalsareitaan.

Bambut on kyllä ihan katseen kestävät, ja lapsukainen valitsi joskus isänpäivänä muumit, niistäkin tykkään. Mutta nuo cittarin Henryt....mitä ne sisäänostajat oikein ajattelee?!

Haha, ostin juuri sellaiset koska oli kiire saada uudet ja rahaa oli vähän. En kyllä ajatellut näyttää niitä kenellekään.

Vierailija
17/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä "ukit" on miehellä ihanat!❤️

Vierailija
18/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salliiko hän, että käytät pakkasilla pipoa?

Vierailija
19/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarithan ois seksikkäät. Jos minulla olisi mies, niin kyllä hän niitä käyttää saisi. Sängyssä kyllä varmaankin lähtisivät päältä pois, mutta näin muuten.

Vierailija
20/28 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin poikaystävällä aina jalassa pitkät kalsarit asunnollamme - eikä mitään niiden päällä! Komeuden kruunaavat kalsareissa olevat massiiviset reiät.

Kalsarit eivät toistaiseksi ole vaikuttaneet elämänlaatuuni negatiivisesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä