poskiontelo kierteessä..... lääkärillekkö taas?
poskiontelo kierre jatkunut vuoden, taas on viikko kuurista, ja jo taas on poskionteolo arkana ja kipeenä, nyt ei räkä valu, mutta on tosi tosi arka kylmälle. leikkausjonossa olen, laajennusleikkauksen tekevät. mietin että pitäiskö käydä lääkärissä, kun taas on ontelo kipee ja alilämpöä, vilunväristyksiä, mutta ei räkää valu, vaikka valuu kurkkuun sillon kun menee pahaksi tulehdus..? osaako joku neuvoo, väsyttää jo sairastaminen.
Kommentit (15)
Miten poskiontelo voi mennä kierteelle?
Jos pärjäät sen kanssa, niin älä hae antibioottia. Antibiootti vaikuttaa elimistössä vielä vuoden kuluttua kuurista. Onko nenäsuihke käytössä? Duact? Onnea fessiin. Useimmat saa siitä helpotuksen.
kokeilin aiemmin, mutta pahenti tilanetta.. ihan kamalasti tulehtui ja oli kipee. siks en nyt uskalla kokeilla.
ap
kiitos toivon että fess auttaa.. mutta mistä tietää tulehdusoireet, pitäskö käydä vaan lääkärillä.. ap
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole ennen kuullut, että nin voisi käydä. Onhan se kuitenkin jotenkin kiinni ympäristössään, toisin kuin esim. munasarjakysta, joka voi kyllä kiertyä moneenkiin kertaan.
Ei mai niitä hoideta antibiooteilla enää. Nenäkannu peliin ja Duactit kehiin!
Mulla auttoi kun aloin syömään D-vitamiinia 100 ug päivässä
Avamysiä peliin ja höyryhengitystä kasvot alaspäin. Toivottavasti pääset pian laajennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään samaa. Kielioppinatsit kunniaan!
Juo PALJON kuumaa ,ota allergialääkettä joko nenäsuihkeena tai tablettina, jotku syä maitohappobakteereja, kuulema auttaa....testaisin sinuna vielä nenäkannua kuitenkin, se kosteuttaa ja huuhtelee...
Olethan kokeillut Sinoclearia antibiootin sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kysymään samaa. Kielioppinatsit kunniaan!
Enemmän häiritsee yhdyssanavirheet. Ja se on *lääkärillekö
Pyydä lääkäriltä punkteerausta!
Ehdottomasti on paras hoitokeino. Tekijän pitää olla vaan tosi ammattitaitoinen, Miel korvalääkäri.
Ei ainakaan kannata pitkittää!
Jos kyseessä bakteeritulehdus, niin pitää hoitaa!
Nimenomaan juo kuumaa, jotta räkä ei pääse jäämään jumiin onteloihin. Tämä ihan perusasia jää usein lääkäreiltäkin kertomatta. Puhuvat vaan juomisesta. Vanhan Kansan opit usein toimivat todella. kuumaa mehua, vettä, hunajaa tiheästi oireiden alkaessa. Kuorittu ja pilkottu sipuli pitämään hengitystiet avoimina yöaikaan.
Onko sinulla kissa-, koira tai pölyallergia? Mahdollinen allergia kroonistaa myös oireita. Petivaatteet takit, tyynyt ja petarit vaihdettava uusiin säännöllisin välein. Keräävät pölyn ja aiheuttavat oireita. Makuuhuoneesta kaikki pölyä keräävä tavara ja tekstiili pois (matot, tynyt päiväpeitteet, vaatteet, koriste-esineet).
Toivottavasti pääset kierteestä eroon.
Oletko kokeillut nenäkannua?