Miten T. on onnistunut hiljentämään lehdistön. Miksei hänen naisseikkailuita julkaista?
Miten on mahdollista, että näistä ei kinä kirjoiteta missään?
Kommentit (62)
En tiedä toista niin tylsää ja turhaan hehkutettua "sankaria" kuin tämä yksi jääkiekonpelaaja. Auttoiko se edes sitä yhtä äitiä, joka valitti jääkiekkoharrastuksen kalleudesta? Olisi sillä ollut rahaa muutama tonni heittää vähävaraiselle äidille. Vastenmielinen tapaus, koko jääkiekonpelaaja.
Miksi pitäisi kirjoittaa kenekään naisseikkailuista? Ja ketä kiinnostaa? Vai harmittaako, kun et olekaan päässyt seiskan paparazzikuviin? Ymmärrän kyllä, jos vokottelee julkkiksia julkisuuden toivossa miten vituttaa, kun jää julkisuus saamatta.
Oikeesti, ketä kiinnostaa jonkun toisen nais- tai miesseikkailut? Mitä niiden tietämisestä saa, en tajua.
Jos ap onkin katkera Teemun vaimolle, Sirpalle? Entinen kaveri, luokkakaveri, työkaveri..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.S.?
Joo, T. S. Eliot.
:DDD
Kiitos!
T jos se joksi luulen... Sai heppiinsä sellaisen taudin että päästä piti napsasta pari senttiä pois. En tiedä miksi tästä pitäisi kirjoittaa kyseessä kuitenkin yksityisasia. Nyt kun on saikulla niin ei ehdi muutenkaan edustaa.
Ehkä loppujen lopuksi on hyvä, ettei naisjutuista kirjoiteta. Kyseinen herra kun on valitettavasti kuitenkin monen pikkupojan idoli. Tuosta pimppirallista ei tarvitse kenenkään ottaa mallia, vastenmielinen ilmiö ja kaikki vastaavaa harrastavat ihmiset ovat vastenmielisiä, vaimon luvalla tai ilman. MINUN mielestäni, lisätään nyt sekin ettei kukaan taas luule, että puhun vaikkapa Kim Yong-Unin, Angela Merkelin ja kaikkien islantilaisten puolesta tässä.
Mut nyky some-aikaan vois naikkoset ottaa salaa kuvia ja laittaa nettiin. Niinku nyt se yks Jagrin hoito.
Hohhoijjaa, mammat täällä dissaa samalla Teemun uraa joka on aika hieno oikeastikin. Vaikka olisi pettänyt tuhansien naisien kanssa. :P
Vierailija kirjoitti:
Suomessa medialla on jonkinlainen moraali, ei täällä kirjoiteta asioista jos asianomainen ei halua.
Esim. Sillanpään homoudesta tiedettiin "aina", mutta koskaan siitä ei kirjoitettu ennen kun hän itse halusi ns. tulla ulos kaapista.
Tähän tapaukseen en ota kantaa mikä on totta ja mikä ei, mutta ihmisillä on erilaisia tapoja elää, kaikki eivät elä sillä tavalla kun toiset. Esim. omat isovanhempani ovat olleet hyvin "sallivia" toisille miehillle/naisille, aikanaan lienee ollut vielä paljon isompi asia mitä nykyään.
Eivät he tuosta julkisesti kenellekkään puhuneet, mutta juorut liikkuivat kun oli joku nähnyt "väärässä seurassa" jompaa kumpaa, jos joku olisi vaivautunut kysymään niin olisi kyllä varmasti saanut kuulla asioiden oikean laidan, eli asia oli heille ihan fine.
(Ja koska joku kuitenkin kysyy, niin heidän lapset ja me lapsenlapset elämme perinteisissä suhteissa, tietääkseni kaikki ;)
Miksi minua alkaa naurattaa, kun mietin sanaa lehdistön moraali ja johanna tukiainen? Sillanpää ja Selänne kyllä ovat osittain totta, ovat saaneet positiivista kohtelua, mutta. Hmmm. ovat molemmat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa medialla on jonkinlainen moraali, ei täällä kirjoiteta asioista jos asianomainen ei halua.
Esim. Sillanpään homoudesta tiedettiin "aina", mutta koskaan siitä ei kirjoitettu ennen kun hän itse halusi ns. tulla ulos kaapista.
Tähän tapaukseen en ota kantaa mikä on totta ja mikä ei, mutta ihmisillä on erilaisia tapoja elää, kaikki eivät elä sillä tavalla kun toiset. Esim. omat isovanhempani ovat olleet hyvin "sallivia" toisille miehillle/naisille, aikanaan lienee ollut vielä paljon isompi asia mitä nykyään.
Eivät he tuosta julkisesti kenellekkään puhuneet, mutta juorut liikkuivat kun oli joku nähnyt "väärässä seurassa" jompaa kumpaa, jos joku olisi vaivautunut kysymään niin olisi kyllä varmasti saanut kuulla asioiden oikean laidan, eli asia oli heille ihan fine.
(Ja koska joku kuitenkin kysyy, niin heidän lapset ja me lapsenlapset elämme perinteisissä suhteissa, tietääkseni kaikki ;)
Suomessa on journalistiset ohjeet, ettei ihmisen (edes julkkiksen) seksuaalisesta suuntautumisesta saa kirjoittaa ilman, että henkilö on itse myöntänyt asian. Joten Sillanpää-vertaus ei tässä toimi. Pettämisiä nuo journalistiset ohjeet eivät koske.
Mitkä journalistiset ohjeet koskee nimenomaan seksuaalista suuntautumista??
Sillanpää-juttuhan meni niin, että hän olisi paljastanut sen heti silloin 1995 eikä todellakaan ollut kaapissa, mutta joku toimittaja oli sitä mieltä, ettei Suomen kansa ole valmis homoon tangokuninkaaseen tms. Toimittajat siis itse päättivät olla kirjoittamatta tästä, jopa vastoin Sillanpään omaa tahtoa.
T on ilmeisesti hoitanut asiat suht diskreetisti aina, olettaisin. Pitänyt huolta, ettei julkisesti örvellä vaan jos sen tekee niin jossain yksityisbileissä (olettaisin?), paljon toimittajia kaveripiirissä ja pienet piirit, ei tietenkään haluta liata omaa pesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö ketään muuta tää yksi Teemu -hullu? Tämä oli varmaan ketju vol. 666 samasta aiheesta.
Kerro nyt: Miksi se sun napaa kaivaa?En ole tehnyt aiemmin tästä aloitusta.
t. ap
Etpä ;)
Mut kerro nyt: Miksi se sun napaa kaivaa?
Ensimmäistä kertaa näen teemu-aloituksen. Satoja sivuja bloggaajista, eikä kukaan kysele, miten se kaivelee kirjoittajien napaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, ketä kiinnostaa jonkun toisen nais- tai miesseikkailut? Mitä niiden tietämisestä saa, en tajua.
Mutta kun joku on tehnyt kymmeniä jenni vartiaisesta, tätä ei kysytä. Ketä kiinnostaa? Minua ei, kuten ei Teemunkaan.
Siksi että ketään ei kiinnosta joku pelaaja, joka ei edes asu Suomessa, pelaaminen on pienen äänekkään piirin hommaa nykyään. Juttu ei myy, koska ketään ei kiinnosta.
Ei minua hirveemmin kiinnosta jonkun entiset, vaikka tekopyhäähän se on puhua pyhästä avioliitosta tuolla taustalla. Lapsen hylkääminen sen sijaan on anteeksiantamatonta.
Ei kannata tappaa kultamunia munivaa hanhea. Jos toimittajat kirjoittavat kaiken tietämänsä ja seläntakaiset supinat, niin hanhi ei enää muni.
Edelleen olen sitä mieltä, että se vanhin lapsi näyttää liikaa Paul Kariyalta. Kolme muuta ovat selvästi Teemun näköisiä.
Äitinsä poika. Minä olen muuten yksi niitä harvoja jotka tietävät kuka on hänen oikea isänsä.
kenestä teestä puhutte? en lue seiskaa, joten valaiskaa.