Kesyttäisitkö kolmekymppisen rentun?
En ole juoppo, en narkomaani, mutta muuten aika rentuhkon elämänasenteen omaava mies. Eli perinteinen moottoripyörä, ruma nahkaliivi ja paskoja tatuointeja löytyy.
Ottaisitko kesytykseen, jos ottaisit niin kerro ikäsi ja sukupuolesi.
Teen vain tutkimusta.
Kommentit (59)
Ap, ei millään pahalla, mutta ainakaan oman kokemuspiirini perusteella lähinnä WT-naisia kiinnostaat rentut. Mielestäni rentut ovat miehiä, joilla on jäänyt henkinen kehitys pahasti kesken. Itselläni on aikuinen ja vastuullinen upea mies, en edes vilkaisisi renttuihin päin. Jäisin mieluummin sinkuksi kuin ottaisin rentun.
Jo vain! Tarvitsisin juurikin haastetta nyt. Olet ehkä vaan liian nuori.. N34
Paskat tatskat, nahkaliivi ja piiitkä letti, jengipyörä ja mitä vielä, pitkä parta? Kaikki inhoamani piirteet siis.
Vierailija kirjoitti:
Paskat tatskat, nahkaliivi ja piiitkä letti, jengipyörä ja mitä vielä, pitkä parta? Kaikki inhoamani piirteet siis.
Oih. Parta olis just hyvä! ♡
Ei nabise. Herra on hyvä ja ottaa oman elämän itse haltuun, niin täällä muutkin tekee. Ja mitä tulee prätkällä ajeluun, mitä kesyttämistä siinä on? Ajeleehan niillä yritysjohtajatkin jos sellainen status on jotain mihin tässä yritetään renttuilua verrata. Enemmän kiinnittäisin huomiota siihen jos tapana on lusmuilla tai olla muuten saamaton, mitä suotta ryhdikkäältä mieheltä harrastuksia muuten kieltämään.
No mikäpä siinä. Kolme poikaa olen kasvattanut aikuisiksi. Nyt huushollista löytyy kaksi dobermannia ja yksi rottis. Pyörän voit jättää kotiisi, mulla on täällä sulle Jopo. Ensin käydään parturissa ja sitten ostamassa sulle ihmismäiset vaatteet. Ruokavalio on hyvä ja terveellinen. Jos yrität karata baariin kaljottelemaan, niin siitä tulee kotiaresti ja kännykkä lähtee. Myös viikkoraha jäädytetään. Koskas tulet?
t. Natsimutsi 54 v
Ei kiitos, en ryhtyisi kenellekään aikuiselle äidiksi. Jos renttumaisuutesi jää moottoripyörään, nahkaliiviin, tatuointeihin ja työttömyyteen, niin sitten ei olisi este. Et olisi renttu ollenkaan. Mutta jos elämä yleensä ottaen on "epämääräistä", valvotaan yöt, noustaan iltapäivällä sängystä jos huvittaa, koti on sekaisin, ruuaksi syödään kaikkea roskaa, et pitäisi huolta itsestäsi mm. liikkumalla, alko maistuu päivittäin, niin pysyisin kyllä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei millään pahalla, mutta ainakaan oman kokemuspiirini perusteella lähinnä WT-naisia kiinnostaat rentut. Mielestäni rentut ovat miehiä, joilla on jäänyt henkinen kehitys pahasti kesken. Itselläni on aikuinen ja vastuullinen upea mies, en edes vilkaisisi renttuihin päin. Jäisin mieluummin sinkuksi kuin ottaisin rentun.
Olen ihan samaa mieltä, ja olen läpeensä kyllästynyt WT-naisiin. Kyllähän niitä hetken jaksaa katsella mutta yleensä kiinnostus loppuu aika nopeasti kun käsittää millainen idiootti toinen on..
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs se renttu nyt hävisi?!
Se meni nukkumaan, nyt huomenta ;)
t. Ap
Nään sieluni silmin.... Ei jatkoon.
N 45
Mies on parhaimmillaan puhtaana/raikkaana ja ehjänä. (Tykkään toki kovasti boheemista tyylistä ja tatuoinneista -> itselläni)
Kelpaisi! Rappioromanttinen mies on täynnä rakkautta :)
Renttu joka harrastaa vauvapalstailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Haluan aikuisen miehen, joka tietää haluavansa parisuhteen, enkä mitään keskenkasvuista, jota pitää käskeä kuin pikkulasta.
Ei minua tarvitse käskeä. Ja tiedän haluavani parisuhteen.
Miten se vaikuttaisi renttumaisuuteeni?
t. Ap
Et siis ole renttu. Sinulla vain on rumia tatuointeja ja nahkaliivi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse kesyyntyä. Voisit opettaa mua renttuilemaan. N25
Voi opettaa sua käyttämään alkoholia ja kannabista sekaisin .Se on hyvä tapa alkaa opettelemaan rentuksi.
Kaukana.