Mies! Kumman ottaisit?
30-vuotias lapseton yrittäjänainen, keskimääräinen vuosinetto noin 40 000€, kauniit kasvot, 5kg ylipainoa, sosiaalinen ja älykäs.
25-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja, vuosinetto noin 20 000€, kauniit kasvot, hoikka vartalo, sosiaalinen ja älykäs.
Kommentit (38)
Jos olisin mies niin ottaisin tuon nuoremman. En fyysisen puolen johdosta vaan koska tuo 30v kuulostaa kireältä uranaiselta.
Kysyin mieheltä. Sanoi epäröimättä, että ykkönen.
Alemman ottaisin, vaikka nettotuloista päätellen käykin töissä.
Uskon, että suurin osa miehistä ottais ekan vaihtoehdon. Kumppanin lapsettomuus oli mullakin yksi tärkeimmistä kriteereistä. En jaksa uusioperhekuvioita.
Vastauksia vääristänee se, että iso osa miehistä tällä palstalla on jo reilusti yli 30 vuotiaita (jolloin 1 vaihtoehdon ikä ei haittaa) ja nuoremmat miehet eivät halua ns. vamista pakettia. Parempi kysymys, jos ensimmäinen vaihtoehto olisi 35-vuotias.
Nuoremman jos ei muita speksejä anneta. Olisi mukavaa vaihtelua eikä lapsi olisi ongelma.
Ulkonäkö on toki katoavaista ja tulot muuttuvat mutta yrittäjän arki voi olla aika kovaa.
Tällaiselle "setämiehelle" nuori nainen etelänlomalle olisi oikea unelma.
Vierailija kirjoitti:
5 kiloa ei ole ylipainoa
On olemassa normaalipaino ja ylipaino/henkilö. Jossain se raja menee. Eli voi hyvin olla 5kg ylipainoa.
Ensimmäinen, mutta hän tuskin ottaisi minua.
M26
Vierailija kirjoitti:
Nuoremman jos ei muita speksejä anneta. Olisi mukavaa vaihtelua eikä lapsi olisi ongelma.
Ulkonäkö on toki katoavaista ja tulot muuttuvat mutta yrittäjän arki voi olla aika kovaa.
Tällaiselle "setämiehelle" nuori nainen etelänlomalle olisi oikea unelma.
25 vuotiaalla ja 30 vuotiaalla ei nykyään ole mitään näkyvää eroa. Tosin tuo 25-vuotias saattaa näyttää vanhemmalta kun kolmekymppinen, koska on ollut raskaana, synnyttänyt ja joutunut valvomaan lapsen takia. Kroppa tuskin on yhtä timmi kun synnyttämättämällä kolmekymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
M26
Kuvaile itsesi samoista asioista kuin aloituksessa?
En kumpaakaan. Molemmilla on rasitteet. Toisella lapsi ja toinen jo naimisissa nimittäin työnsä kanssa.
Mies 35v.
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Molemmilla on rasitteet. Toisella lapsi ja toinen jo naimisissa nimittäin työnsä kanssa.
Mies 35v.
Ei yrittäjyys ja kohtuulliset tulot aina tarkoita, että olisi naimisissa työnsä kanssa. Ainakaan minun kohdalla.
T: Yrittäjänainen, vuosinetto n. 45 000€, viikkotyöaika noin 20h.
Eka vaikuttaa vähäsen laiskan pullealta alisuorittajalta. Tulot vain 3200€/kk vaikka ikää jo 30 sekä ylipainoa. Toka on sentään saanut jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eka vaikuttaa vähäsen laiskan pullealta alisuorittajalta. Tulot vain 3200€/kk vaikka ikää jo 30 sekä ylipainoa. Toka on sentään saanut jotain aikaiseksi.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Kuvaile itsesi samoista asioista kuin aloituksessa?
Yliopisto-opiskelija, lapseton ja seurustelematon, bruttotulot 15ke, normaalipainoinen, jonkun mielestä komea ja introvertti, mutta viihtyy kahdestaan ihmisten kanssa.
M26
Jos olisin uutta etsimässä, se tarkoittaisi ero nykyisestä. Koska minulla on jo 3 lasta, tuo ensimmäinen olisi helpompi vaihtoehto. Tiedän miten vaativaa yrittäjyys on, enkä varsinaisesti ole kiinnostunut uraihmisistä, mutta se voisi kymmenen pikkulapsivuoden jälkeen olla houkuttelevaa vaihtelua. Kunhan lapsettomuus ei olisi niin periaatteellista laatua että se haittaisi minun isyyttäni.
Tuo hoikka 25-vuotias voisi olla kiva laastari, mutta koska itse lähentelen neljää kymppiä en uskoisi meillä olevan tulevaisuutta. Kaikkihan tietysti riippuu persoonasta, mutta mieluiten ottaisin sellaisen sosiaalisen ja älykkään 35-40 vuotiaan päivätyöläisen, vaikka sitten niillä 20 000 vuosinettotuloilla. Ylipainoa saa olla vaikka 15kg kunhan sen kanssa on sinut, mutta kauniista hymystä en tingi.
Helppo. Ensimmäinen. En halua muitten lapsia perheeseeni.