Mies! Kumman ottaisit?
30-vuotias lapseton yrittäjänainen, keskimääräinen vuosinetto noin 40 000€, kauniit kasvot, 5kg ylipainoa, sosiaalinen ja älykäs.
25-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja, vuosinetto noin 20 000€, kauniit kasvot, hoikka vartalo, sosiaalinen ja älykäs.
Kommentit (38)
Ei kai terve ihminen halua yksinhuoltajaa. Yksinhuoltajat ovat syystäkin yksin. Ovat monella tasolla äärimmäisen huonoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan. Molemmilla on rasitteet. Toisella lapsi ja toinen jo naimisissa nimittäin työnsä kanssa.
Mies 35v.
Ei yrittäjyys ja kohtuulliset tulot aina tarkoita, että olisi naimisissa työnsä kanssa. Ainakaan minun kohdalla.
T: Yrittäjänainen, vuosinetto n. 45 000€, viikkotyöaika noin 20h.
Kaikki nyt eivät halua liittoutua vihollisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai terve ihminen halua yksinhuoltajaa. Yksinhuoltajat ovat syystäkin yksin. Ovat monella tasolla äärimmäisen huonoja ihmisiä.
Näinpä. Vain äärimmäisen huonolla ihmisellä on niin huono tuuri, että puoliso masentuu tai alkaa juoda tai käyttää huumeita. Jos näin käy, se on tietysti sen toisen vika, aina. Ja vain äärimmäisen huonojen ihmisten puolisot sairastuvat ja kuolevat. Ei koskaan muiden.
Ekan. Tienaa yli kympin vähemmän kuin minä,yhteensä laskettuna olis mukavat tulot. Ja minulla kun jo kolme kakaraa löytyy... m32
Vierailija kirjoitti:
Ekan. Tienaa yli kympin vähemmän kuin minä,yhteensä laskettuna olis mukavat tulot. Ja minulla kun jo kolme kakaraa löytyy... m32
Marry me baby!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marry me baby!
On niitä raksamestareita vapaanakin ;) m32
Vierailija kirjoitti:
30-vuotias lapseton yrittäjänainen, keskimääräinen vuosinetto noin 40 000€, kauniit kasvot, 5kg ylipainoa, sosiaalinen ja älykäs.
25-vuotias yhden lapsen yksinhuoltaja, vuosinetto noin 20 000€, kauniit kasvot, hoikka vartalo, sosiaalinen ja älykäs.
Tuloilla ei mitään väliä, joten tuossa on eroa iässä, ihrassa ja isä-roolissa. Muista asioista se olisi kiinni, mutta jos noiden perusteella pitäisi valita... 5kg ylipainoa voi tarkoittaa että 5kg ylimääräistä omaan tavoitteeseen nähden, joka nyt ei maailmaa kaada, tai sitten bmi25 + 5kg päälle, eli 165cm/73kg...Huh, jälkimmäisessä tapauksessa mielummin sitten yh-äidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloilla ei mitään väliä, joten tuossa on eroa iässä, ihrassa ja isä-roolissa. Muista asioista se olisi kiinni, mutta jos noiden perusteella pitäisi valita... 5kg ylipainoa voi tarkoittaa että 5kg ylimääräistä omaan tavoitteeseen nähden, joka nyt ei maailmaa kaada, tai sitten bmi25 + 5kg päälle, eli 165cm/73kg...Huh, jälkimmäisessä tapauksessa mielummin sitten yh-äidin.
Kuulostatpa viehättävältä.
2. En kestäisi läskiä. YH:kin on parempi kuin läski.
Vierailija kirjoitti:
2. En kestäisi läskiä. YH:kin on parempi kuin läski.
Jännä miten naisella raha ei kompensoi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jätit tärkeimmän mainitsematta, minkälaiset rinnat?
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että suurin osa miehistä ottais ekan vaihtoehdon. Kumppanin lapsettomuus oli mullakin yksi tärkeimmistä kriteereistä. En jaksa uusioperhekuvioita.
No 1 vaihtoehto riippuu rinnoista. 2 vaihtoehto ei ole vaihtoehto, koska lapsellista naista en ota.
Helppo!
Sen kummalla on parempi perse!
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia vääristänee se, että iso osa miehistä tällä palstalla on jo reilusti yli 30 vuotiaita (jolloin 1 vaihtoehdon ikä ei haittaa) ja nuoremmat miehet eivät halua ns. vamista pakettia. Parempi kysymys, jos ensimmäinen vaihtoehto olisi 35-vuotias.
25 vuotiaana en olisi ottanut kumpaakaan. Nyt voisin ottaa ensimmäisen vaihtoehdon. M42
En kumpaakaan. Ottasin ~30v ylipainoisen mt-ongelmaisen työttömän nörttinaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole ylipainoa jos vertaa johonkin hatusta vedettyyn tavoitepainoon! Ylipaino on aika yksiselitteisesti määritelty, eli BMI-normaalipainon ylittävä osa on ylipainoa. (Eri ihmisillä se toki näkyy aivan eri lailla, eihän BMI mikään aukoton systeemi ole. Minullakin on pituutta yli 10 cm enemmän kuin kaverilla mutta koko pituusero menee kaulan ja jalkojen pituuteen minun edukseni. 10 cm enemmän "nilkkoja ja kaulaa" on ihan eri asia kuin 10 cm omenavartaloista pitkää selkää.)
Yksinhuoltaja, jos mies kuoli. Muuten yrittäjä.
Naisten suhtautuminen lapsiin vaikuttaisi asiaan. Jos itsellä ei olisi lapsia, niin naisten halukkuus lisääntymiseen voisi vaikuttaa. Kun itsellä on lapsia, niin naisen pitäisi hyväksyä ja tulla toimeen myös lasten kanssa. Ehkä ottaisin kuitenkin jälkimmäisen, koska yrittäjyys vaikuttaa rasittavalta ja pidän hoikista.