Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on sairaana, kuinka ilahduttaisin?

Vierailija
30.12.2015 |

Otsikko. Ei jaksa harrastaa seksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jus Jouluaattona kuollu.

Vierailija
2/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota, että sairas jaksaisi

a) näyttää ilahtuneelta

b) olla ilahtunut

Todella rasittavaa, kun potee hervotonta sairautta ja on hervoton väsymys, niin muiden agenda on aina "ilahduttaa" ja "piristää". Älkää ladatko vaatimuksia sairaille, vaan menkää heidän rytmillään.

Puhukaa sillä nopeudella, millä he itse jaksavat puhua. Jättäkää omat monologinne pois, eivät sairaat jaksa sellaisia kuunnella. Antakaa sairaille lupa olla väsynyt ilman huonoa omaatuntoa.

Kysykää, haluaisiko sairastava pohkeiden hierontaa tms. Haluaako, että radio olisi päällä, tai joku levy.

Ap nyt oli provo seksikommentin perusteella, mutta muuten kysymykseen oli pakko vastata, koska kysymyksen asetteluun oli pakko ottaa kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan....

Vierailija
4/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ilmeisesti joku aika viaton tauti, vatsatauti, kuume, flunssa? Mun mieheni ilahtuu kun luen hänelle ääneen, hemmottelen ja jätän rauhaan vuoron perään. Itse tykkään samasta kun olen potilaana ja lapsetkin tykkää. Sairaan ilahduttaminen ei ole mitään rakettitiedettä. 

Ja miten seksi siihen liittyy? Oletko saanut rinnallesi miehen, joka ei osaa ilahtua muusta kuin seksistä? Vai onko se sinun käsityksesi miehistä? Naisparka. 

Vierailija
5/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sairaana parasta hemmottelua on tuoda kaupasta mitä toinen haluaa. Esim lempimehua. Sit laitetaan ruokaa mitä toinen haluaa. Passataan sohvalle, tuodaan leivät ja kahvit valmiina.

Vierailija
6/6 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on joskus ihmeelistä,kuinka moni on saanut Vaimon takaisin kuolleista?

Olen sanonut huumorilla Vaimolle, ettei edes kuolema ole pätevä syy olla passaamatta minua.