Oi joi joi! Tänään tulee elokuva, jonka nimeä olen yrittänyt selvittää vuosikausia!
Esikoiseni ollessa pieni näin koskettavan leffan nuoresta kahden lapsen äidistä, joka sairastuu vakavasti muttei kerro kenellekään. Jälkipäin en enää muistanut mikä filmi oli kyseessä, mutta kuin sattuman kaupalla löysin sen nyt! Kyseessä on Yle Teemalta klo 23.45 tuleva My Life Without Me eli Elämäni ilman minua. Suosittelen katsomaan! ♡♡♡
Kommentit (18)
Tuon elokuvan kohtaus, jossa äiti tallettaa autossa viestejä lastensa tuleviksi syntymäpäiviksi, on jotain käsittämätöntä... Ei moista voi itkemättä katsoa. Itsekin haluaisin tehdä jotain vastaavaa, jos kuulisin olevani kuolemansairas. Toivottavasti en kuule. Mutta tämän leffan kautta sitäkin ajatusta voi käsitellä. Pienen lapsen vanhemmasta vaan niin riipaisevaa... Täytyykin katsoa uudestaan tänään.
Onkohan yhtä liikuttava kuin muistan. Ap
Tulee sellaiseen aikaan, että tuon leffan tarjoa veronmaksajat. Mut hei pääasia, että pääsee katsomaan elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee sellaiseen aikaan, että tuon leffan tarjoa veronmaksajat. Mut hei pääasia, että pääsee katsomaan elokuvaa.
Mitä? Onko kaikesta pakko etsiä negatiivista?
Vierailija kirjoitti:
Oon lomalla ja katson varmasti. Tuleepahan harjoiteltua valvomista uudenvuodenaattoa varten.
Hyvä filmi! Ostin jopa DVD:n tästä elokuvasta.
Pedro Almodovar on vaikuttanut tohon leffaan myös. En kyl muista miten. Mut hyvä elokuva o!
Napapiirin sankarit tulee just ennen. Leffailta it is!
Olenko ainoa joka ei millään jaksa katsoa elokuvia, vaikka olisikin hyviä?
eikös 19th wife tuu kanssa kohta... mulla on se kirjana enkä oo sitä vielä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä ihmisiä joilla ei ole tallentavaa boksia ja/tai viihdepakettia?!
Vierailija kirjoitti:
eikös 19th wife tuu kanssa kohta... mulla on se kirjana enkä oo sitä vielä lukenut.
Mistä kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä ihmisiä joilla ei ole tallentavaa boksia ja/tai viihdepakettia?!
On. Kaikille ei tekniikan päivittäminen ole prioriteettilistalla "tärkeimpinä kehityskohteina" elämässä. T. En toi veronmaksajakommentaattori.
Meillä ei oo boksia, älylaitteet toimii ilmankin. Tabletilla on watson jolla voi tallettaa, mutta tabletti on teinin mukana lapissa. Ei haittaa, mamma valvoo
Oi tuo on ihana leffa! Lainasin joskus kymmenen vuotta sitten tuon kirjastosta ja muistan että itku silmässä katsoin. Olin unohtanut kokonaan.
Ihan paska leffa. Homopaskaa idiooteille paskahomoille.
Kiitti vinkistä, muistan itsekin hämärästi leffan...