Onko ripsienpidennykset/tuuhennokset WT?
Kommentit (9)
Kestopidennökset on. Ainoastaan sellaiset itse kiinnitettävät ja esim juhlissa käytettävät ovat ok. Eli yhden päivän pidetään ja yöksi otetaan pois.
No on jos ne on liian pitkät, tuuheat tai muuten vain selvät pidennykset. Itse saattaisin laittaa hyvin hillityt ja luonnolliset ripsenpidennykset jos ne ei vahingoittaisi ollenkaan omia ripsiä.
Vieressä istuu juuri tällainen wt jonka puhuessa suusta kuuluu v.ttu muutaman sekunnin välein... kertoo myös ripsenpidennysten hankkimisesta. V.ttu v.ttu v.ttu... "vedän turpaan sitä yhtä ämmää". Hyi. Ikää reilusti yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Kestopidennökset on. Ainoastaan sellaiset itse kiinnitettävät ja esim juhlissa käytettävät ovat ok. Eli yhden päivän pidetään ja yöksi otetaan pois.
Nuohan ne vasta WT onkin, kun niistä erottaa kilometrin päähän, että ovat tekoripset. Ystävälläni on niin maltilliset ja hyvin laitetut ripsipidennykset, että luulisin huolella laitetuksi ripsiväriksi, jos en tietäisi.
Jos on tehty tyylillä ja pidetään kunnossa (harjattuina ja huollettuna) niin ei. Sellaise 20 mm hämähäkit on niin wt kun vaan voi olla.
WHO THE FUCK CARES. Jo on tarkat säännöt. Mikä tekee "hillityistä ja luonnollista" parempia kun tuuheista? :D Jo on sulosta. Itselläni on arkimeikissä irtoripset käytössä, ja tiedän olevani sekä nätti, että fiksu. Jos se tekee äityköiden mielestä wt;n niin olkoon niin. Kertoo ihmisten ahdasmielisyydestä enemmän, musta on ihanaa nähdä ihmisiä, jotka revittelevät ja joille arki on juhlaa.
Jos jotkut ei uskalla reväyttää niin se ei tee teistä parempia ihmisiä. Ei luonnollisuus, ei laittautuminen. Tyypillistä jaottelua, millainen naisen täytyy olla ollakseen kunnollinen, kelpaava, ei rahvaanomainen tai hutsahtava.
On. Mitä tuuheammat ja pidemmät, sitä enemmän wt.