Vauvani näyttää han Kikiltä! Auttakaa keksimään nimi,
Eli meidän tyttö on ihan Kikin näköinen, ollaan alusta asti kutsuttu sillä nimellä. Tulee todennäköisesti jäämään lempinimeksi, eli nyt pitäisi keksi nimi joka mätsäisi tuohon lempinimeen. Sukunimemme on tyyliä Merisaari.
Ehdotuksia otetaan vastaan! Tykkään ainakin sellaisista nimistä kuin Leila, Linnea, Tiina, Maria
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kirsikka.
Ei kiitos, tulee mieleen joku strippari :( Anteeksi Kirsikoiden äidit(ja isit)!
Mun koulussa on Kiki :) Semmonen pikkunen supersöpö lesbotyttö! Tai no 'tyttö', 28 v... Ja on ihan oikea nimi, ei kyllä olla Suomessa.
Kirsejä kai ainakin kutsutaan Kikiksi. Mut miks ei Kristiinaakin voisi Kikiksi kutsua..
Tuulikki, Talvikki, Annikki = Kiki? :)
Kristiina
Katriina
Kiira
Kiia
Noista nimistä luonnollisimmin tulisi lempinimi Kiki. Toinen vaihtoehto on tietysti antaa Kiki toiseksi nimeksi, jos ei viralliseksi etunimeksi sitä halua?
Vierailija kirjoitti:
Tuulikki, Talvikki, Annikki = Kiki? :)
Tykkäsin Annikista kovasti, oli tosi luova ehdotus! Myös Kirsi on kiva. Lisää otetaan vastaan!
Ap
Krista, Karla
Victoria
Lyydia (en tiedä mistä tämä tuli)
Leila Annikki Merisaari
Toimii! :)
Mulle tulee kikistä mieleen se Taotaon apinaystävä. Ja jäin nyt sitten miettimään, että häneltäkö vauva näyttää, vai vaan sellaiselta mikä mielenyhtymä ap.lle Kikistä tulee.
Mulle tulee mieleen Miyazakin Kikin lähettipalvelu -leffa, ihana elokuva ja ihana tyttö! :)
ikinä en ole yhtään kikiä tuntenut, mutta tulee mieleen eloisa, puhelias ja hyvin ekstrovertti ihminen. Ihana lempinimi.
Ps. Mun lasten vauvanimet olivat Muori, Suruna ja Veltto. Veltto edelleen käytössä. :D Poika nyt 12v, oikeaksi nimeksi Oskari
Vierailija kirjoitti:
Leila Annikki Merisaari
Toimii! :)
Juu, jos haluaa ristiä vauvansa mummonimellä.
Kirsikka.