Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset ostavat nykypäivänä cd-levyjä??

Vierailija
29.12.2015 |

Mummot tai muuten vain ysäriaikaan jumahtaneet tuulipuvut??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää että kaikki on vaan jotain olematonta koneella tai netissä, kirjat kirjoina ja musiikki levyinä, kyllä mulla kauan kesti siirtyä alunperin cd:tä käyttämään kun mulla oli kasetteja niin paljon 80-luvun loppupuolelta, sitten oli pakko kun ei enää kasetteja oikein saanut. Ostaisin levyjä enemmänkin jos ne ei olisi niin kalliita.

Vierailija
22/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enää paljoa musiikkia, kun olen laiskuudessani siirtynyt lähes yksinomaan radion kuunteluun. Yksittäisiä hyviä kappaleita kuuntelen mielelläni ilmaiseksi esim. Youtubesta, videon kera. Jos maksan musiikista, ostan sen vain ja ainoastaan cd-levyinä. Syyt:

- Olen tosiaan jumahtanut 90-luvulle, vaikken tuulipukua omistakaan. Vasta 90-luvun alussa hankin ekan cd-soittimeni ja samalla aloitin tiettyyn musagenreen liittyvän musaharrastuksen, joten cd-levyjä on tullut hankittua satoja. Myöhemmin olen ostanut muihinkin genreihin kuuluvaa musaa, nekin cd:inä.

- En pidä netin kautta kautta hankittavia musatiedostoja sen arvoisina, että maksaisin niistä. Tämä on periaatekysymys, ainakin toistaiseksi. Jos haluan "omistaa" musaa, fyysinen levy aineettomine kappaleineen on mielestäni maksamisen arvoinen, vaikka musasisältö on tiedostoihin verrattuna sama. En osaa selittää, mistä tämä jaotteluni johtuu. En kyllä muutenkaan ole teknologian viimeisimpien virtauksien mukaan menevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka autossa on cd-soitin.

Vierailija
24/24 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan. Harvemmin tulee käytettyä Spotifyta, vituttaa kuunnella musiikkia kolikon kokoisista läppärikaiuttimista.

Tämä yllä oleva nyt ei suoranaisesti liity keskusteluun, koska lähes minkä tahansa musatiedostoja soittavan laitteen voi liittää siihen parempaankin äänentoistojärjestelmäänsä, joko piuhalla tai langattomasti, miten haluaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme