Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on sitten muka oikeasti sellainen "suomalaisen näköinen"?

Vierailija
29.12.2015 |

Ulkoisilta piirteiltään siis. Kun täälläkin usein kauhistellaan sitä, että "voi kamala kuinka suomalaisen näköinen".

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus suomalaisesta: kirjoitti:

Iso pehva ja pienet tissit - niin miehillä kuin naisilla.

Sori, tilastojen mukaan pohjoismaisilla naisilla on keskimäärin about suurimmat tissit tällä planeetalla.

Vierailija
62/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän suomalaisilla naisilla on niin pienet rinnat? Jopa lihavilla on pienet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suku on kylläkin leveäperseinen ja povekas :p

Nyt niitä kuvia ja heti!

Vierailija
64/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisto Reimaluoto

Kati Outinen

Esko Nikkari

Toivo Tuomainen

Vierailija
65/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ftyjht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.elisanet.fi/alkupera/Suomalainen.png

Tämä on muuten yksi suomalaisten selkeä erityispiirre, että nenän osuus kasvoista (edestä katsoen) on huomattavan lyhyt, ja sitten taas nenästä ylähuuleen on usein pitkä matka. Ihannehan olisi se että otsa olisi 1/3 kasvoista, nenä 1/3 ja nenästä leuanpäähän 1/3, mutta useimmilla meistä suomalaisista on muutaman sentin nykerönenä mikä tekee suhteet ihan erilaiseksi.

nykerönokkasista tyypeistä jolla on pitkästi nenänpästä huulirakoon, tulee mieleen nimittäin  Spede

Pitkä väli nenän ja suu välissä on merkki että henkilö elää vanhaksi.

Kiinalaista viisautta kasvojen salaisuuksista

Kummola!

Vierailija
66/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tilastojen mukaan pohjoismaisilla naisilla on keskimäärin about suurimmat tissit tällä planeetalla.

Minä muistelen, että suurin keskimääräinen kuppikoko on briteillä.

Vierailija
67/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi elisan lähetyssaarnajat, stiig, arttu wiskari.

Vierailija
68/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä! Hiirenharmaa tukka, ohutkin vielä eikä minkään näköinen. Silmät harmaat ja tylsät, tosin isokokoiset.

Nenä on peruna, oikein sukuriesa. Leveä ja iso, ei kovin pitkä eikä mitenkään aatelinen.

Lyhyt leuka, ei nyt kuin Hjalliksella, että vähän pidempi. Iho on kalpea kesät talvet.

Tosin oon melko pitkä (175cm ja hoikanlainen 60kg) mutta muuten olen naamaltani hyvin suomalaisen näköinen.

Vierailija
69/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisto Reimaluoto

Kati Outinen

Esko Nikkari

Toivo Tuomainen

Oijoi, Toivo tuomainen, lumpsusilmä varsinni se kohtaus kussa hää hörppi teetä pastellinvärisessä keittiössä ja jutteli Rummukaisesta. Seko inkkari kyllä tuo heti hiljaisen tuohtuneelta ja hajamielisehköltä olemukseltaan mieleen jonkin Isotalon Antin. Outis-Kati on kai nykyään aika lailla tupakan rummouttama mutta erittäinkin bätäng nuorena (piirre joka vielä puskee vahvasti läpi ryppyjenkin) Reimaluoto on monen tyypin näköinen. Ainakin mieleeni tulevat Olli Rehn ja se narkolepsiaa tutkinu unisetä Markku Partinen. Pekka Puskan myös vosi mainita hyvin suomalaisen näköiseksi, lisäksi Jaakko Kolmosen

Vierailija
70/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ftyjht kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.elisanet.fi/alkupera/Suomalainen.png

Tämä on muuten yksi suomalaisten selkeä erityispiirre, että nenän osuus kasvoista (edestä katsoen) on huomattavan lyhyt, ja sitten taas nenästä ylähuuleen on usein pitkä matka. Ihannehan olisi se että otsa olisi 1/3 kasvoista, nenä 1/3 ja nenästä leuanpäähän 1/3, mutta useimmilla meistä suomalaisista on muutaman sentin nykerönenä mikä tekee suhteet ihan erilaiseksi.

nykerönokkasista tyypeistä jolla on pitkästi nenänpästä huulirakoon, tulee mieleen nimittäin  Spede

Pitkä väli nenän ja suu välissä on merkki että henkilö elää vanhaksi.

Kiinalaista viisautta kasvojen salaisuuksista

Kummola!

Repsilssiä!

Vierailija
71/78 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on vähän vaikee sanoa nykyisin kun on niin paljon paakkelia ja monet yrittävät olla latinan näköisiä. Eli samat ankkahuulet ja fillerit on akoilla maasta riippumatta. Mutta rumista nenistä kuitenkin tunnistaa suomalaiset. Esim joku eveliina.

Sanni, laura voutilainen, haloo helsingin emmi (tai elli tsjp) ovat nyt joitakin esimerkkejä tyypillisistä naamoista.

Jos nyt haluu jotain kauniita esimerkkejä niin pamela tola on silleen hyvin tyypillisellä suomalaisella tavalla kaunis. Sara sieppi on ilman meikkiä niin suomalainen harmaavarpunen kun olla ja voi. Sen meikit hämää ihan satasella.

Vierailija
72/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suku on kylläkin leveäperseinen ja povekas :p

Ai niinku sukupuolesta riippumatta?

Vierailija
73/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi suomalaisen näköinen. Ei ole ihan kauheasti ollut vientiä täällä, vähän mutta ei suuremmin. Mutta ulkomailla suhtaudutaan eri lailla. Yhtäkkiä mun vaaleat piirteet onkin nätit ja ihmiset kohtelee kivemmin. Miksi suomalaiset ei arvosta omiaan?

Vierailija
74/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Kuusela, Anne Pohtamo, Pihla Viitala, Tiina Lymi, Kristiina Mäkelä

Tauno Palo, Esko Salminen,  Samuli Edelman, Ville Peltonen, Andrei Alen

Nuorena kaikki ovat kauniita.

Vierailija
75/78 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/78 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen Matt Damon. On niin suomalaisen näköinen kuin vain voi olla.

Vierailija
77/78 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kai sitten ole kovin suomalaisen näköinen, koska mua on useamman kerran luultu maahanmuuttajaksi. Kalpea kyllä olen ja iho on kesakkoinen. Oma hiustenväri on melko maantienharmaa ja hiuslaatu on tyypillinen suomalainen hento, mutta silmät on tummat. Ihan suomalaiset sukujuuret on ainakin lähisuvussa, isän puolella sukua väritys on kyllä suomalaisittain melko vahvaa. Ryan Gosling voisi mun mielestä mennä helposti suomalaisesta, yleensäkin kanadalaisissa on mun mielestä muutenkin usein jotain hyvin tuttua eli jonkinlaista "suomalaisuutta"?

78/78 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela