Asteikolla 0-10 kuinka säälittävää on olla uusi vuosi yksin
Mielestäni 10. Ja kuulun itse näihin luusereihin. Kun ei vaan ole kavereita :(
Kommentit (18)
Tuskin menetät mitään. Muut ryyppää, tappelee, pettää ja kuolee taas, koska ei osata juhlia oikein. Itsekin menen kyllä kaveriporukalla mökillä ja holia nautitaan, mutta ihan yliarvostettu juhla.
Riippuu siitä haluaako olla yksin, vai onko pakotettu olemaan yksin. Minulle uusi vuosi on vain turha päivä joulun jälkeen pommmeineen.
Ei yhtään.
Uusi vuosi on perseestä ja tulee joka vuosi. Koirani ja monet muut eläimet pelkää niin helvetisti kun ihmiset pommittaa rahojaan taivaalle.
Pakkojuhlat yleensäkin joutais romukoppaan. Juhlin kun itseä huvittaa enkä sillon kun kalenteri käskee.
Ap, ota uudenvuoden lupaukseksi tutustua uusiin ihmisiin. Rohkeesti vaan juttelemaan.
No en haluaisi olla yksin, mutta pakon edessä katselen yksin kotona muiden ilotulituksia :(
Paikkakunnallani ei ole baareja, asun täällä korvessa.. Ja vanhemmat ovat pohjoisessa mökillä.
No minä vietin viime uv:n vanhempien luona eri paikkakunnalla. Syötiin hyvin, saunottiin, juotiin olutta melko hillitysti ja katottiin tv:Stä tulevia elokuvia ja surffailin netissä. Tein tuon tosin siksi, että ei ollut paljoa rahaa matkustaa kavereiden luokse ja mennä baariin yms. Ei musta tuntunut, että olisi yhtään säälittävää. Uv on kyl yliarvostettu juhla, samat ilot, murheet ja huolet ne on uutena vuonnakin. m23
0.
Se on päivä siinä missä kaikki muutkin päivät. Ei sen kummempi. Ei mitään juhlittavaa siinä, että ensin on 31.12. ja sitten on 1.1. Ainoa hyvä juttu on se, että työpaikasta riippuen 1.1. on vapaapäivä.
Uusivuosi lienee vapun ohella pahin juhla olla yksin, ei vaan ole "sallittua" olla yksin, ei ole mitään mallia jonka mukaan yksinäinen sen viettäisi. Muita pyhiä voi paeta mökille, vanhempien nurkkiin tai sitten sanoa vaan olevansa kotona lepäämässä...
10
En edes muista milloin olen ollut uutenavuotena muuta kuin yksin. Ei se minua enää hävetä mutta tietysti haittaa.
Ei ole säälittävää. Uusivuosi on keinotekoinen juhla, jolloin on raavittava kokoon joulusta ja alennusmyynneistä säästyneet rahanrippeet ja ammuttava ne taivaan tuuliin, ja syötävä nakkeja ja perunasalaattia koska niitähän ei koskaan muuten kaupoista saa.
Tänäkin vuonna tuhannet lemmikinomistajat kököttävät kotonaan telkkari päällä lemmikkinsä kanssa että lemmikillä on turvallinen olla, minä myös. Että ei koko kansa tosiaankaan ole toreilla ja kaduilla kippistelemässä.
Voi taivas, vai että olenkin säälittävä.
Just kun olen hissukseen hehkutellut sitä, että PÄÄSEE itsekseen uudenvuodenjuhlintaan. Lapset on isällään, tämämamma ottaa taskumatin povariin ja lähtee väkijoukkoon nauttimaan tunnelmista.
Ja nyt sä kerrot, että olenkin sitten ihan kympin säälittävä tapaus. Ehkä mä sit vedänkin ne kalsarikännit ja poltan tähtisädetikun takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, jos yksin joutuu olemaan vastoin tahtoaan. Etkö voisi mennä vaikka vanhempiasi tapaamaan? Yksinäisten uudenvuodenjuhliin, joita järjestää moni kaupunki? Baariin?
Minäkin olen yksinäinen mitä kavereihin tulee, mutta on onneksi rakas puoliso ja lapset, oma äiti ja sisarukset läheisiä.
Mikset sinä sitten mene baariin tai yksinäisten uudenvuodenjuhliin? Ai niin, koska sinä et ole yksinäinen millään mittapuulla.
Mun 17-vuotias tytärkin on yksin. Tai onhan hän tietenkin meidän - perheensä - kanssa. Mutta siis ei ole kavereita, joiden kanssa viettäisi aikaa. Surullista katsoa vieressä. Yritämme kuitenkin järjestää mukavaa yhdessäoloa perheenä, mutta emmehän me kavereita pysty korvaamaan.
Mikäs siinä säälittävää olisi? Olen ollut monet uudet vuodet yksin, koska seuraavana päivänä on ollut töitä. Ei kaikki biletä ja örvellä silloin.
Onhan se surullista, jos yksin joutuu olemaan vastoin tahtoaan. Etkö voisi mennä vaikka vanhempiasi tapaamaan? Yksinäisten uudenvuodenjuhliin, joita järjestää moni kaupunki? Baariin?
Minäkin olen yksinäinen mitä kavereihin tulee, mutta on onneksi rakas puoliso ja lapset, oma äiti ja sisarukset läheisiä.