Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselytutkimus ihmisten mielipiteistä

Vierailija
29.12.2015 |

YLE teettänyt tutkimusten ihmisten mielipiteiden (talous ja trvapaikanhakijoista) muutoksesta.
Tutkimuksen mukaan joka kolmas arvioi ystävien mielipiteiden jyrkentyneen.
"Vaikeat ajat eivät silti ole kiristäneet suurimman osan pinnaa vielä tasolle, jossa vaikutukset näkyisivät ihmissuhteissa."

Haloo! Miksi mielipiteiden pitäisi näkyä ihmissuhteissa? aika kaukaa haettu asia!
Asiat voivat riidellä, eivät ihmiset.
Mikäpä sen hedelmällisempää keskudtelua ystävän kanssa, jos ollaan hieman erilaisia mielipiteineen. Jos kaikesta ajattelisi samoin, niin keskusteluahan ei syntyisi paljoakaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan James Hirvisaarikin Reija Härkösen lanko, mutta en usko että on kovin hyvä ilmapiiri sukujuhlissa siitä vaikka vain asiat riitelisivätkin...

Vierailija
2/3 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osataankin taas vääntää asiaa väkisin liittyen siirtolaiskriisiin.

Sivulauseessa sanottiin, että mielipiteet tulevat todennäköisesti muuttumaan lievempään suuntaan, kun taliustilanne muuttuu.

Miksi tutkimuksess piti yhdistää kaksi asiaa, talous ja siirtolaiskriisi?

Olisi kysytty erikeen pelkästään taloudesta, ja erikseen siirtolaisista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kaverit edes tiedä, että olen rasisti. En siis hyväksy sitä, että poliisia saa hakata ja potkia, en hyväksy raiskauksia, en hyväksy sitä, että ei suostuta siivoamaan omia jälkiään, en hyväksy sitä, että juotetaan alaikäisiä humalaan, että ne ei pystyisi vastustelemaan yhdyntää jne. Omissa kavereissa olen havainnut selkeää mielipiteiden jyrkkenemistä eli entistä useampi on kanssani samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme