Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaiken tietävä aloittaja vastaa kysymyksiin

Vierailija
29.12.2015 |

Kysy ihmeessä. Kenties saat vastauksen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tekoäly saadaan aikaiseksi?

On saatu jo. Aivan toinen keskustelunaihe on, koska se paljastetaan suurelle yleisölle. Aloittaja.

i

Jos tekoäly olisi jo kehitetty niin ei sitä voitaisi pitää salassa.

Mitäpä jos tekoäly on vastuussa salassapidostaan. Enhän toki sano niin olevan... Aloittaja

Vierailija
22/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä löydän sen täydellisen satay-marinadin ohjeen, joka julkaistiin Hesarissa joskus 2000-luvun alussa? Olen etsinyt sutä vuosia, kaikki löytämäni ohjeet on vääriä:(

Tunnen tuskasi. Joskus parhaat asiat elämässä vaativat kipeitä vuosia... Voit lohduttautua ajatuksella että lopulta se on sen arvoista.Aloittaja

Arvasinhan, että tietämyksesi on vain sanahelinää. Onneksi olen näiden vuosien aikana saanut kehitettyä reseptin alkuperäisen kaltaiseksi, olisin halunnut vain viimeisen varmistuksen asialle.

Jos saisit varmistuksen asiallesi voisitko tyytyväisenä lopettaa parempaan pyrkimisen..? Niinpä. Aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos fiksusti kirjoitetusta vastauksestasi pimpsi asiaan. Mutta ajattelin kuitenkin antaa pimpsiäni jos niin haluan.

Minusta on kehkeytynyt ilmeisesti moraaliton seurattuani tätä nykymenoa.

Mitäs tuumaat?

Vierailija
24/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mä löydän sen täydellisen satay-marinadin ohjeen, joka julkaistiin Hesarissa joskus 2000-luvun alussa? Olen etsinyt sutä vuosia, kaikki löytämäni ohjeet on vääriä:(

http://www.hs.fi/ruoka/reseptit/a1349748495216 ? 2001 vuodelta

Ei ole tuo, mitä tarkoitin.

Vierailija
25/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi. Joskus parhaat asiat elämässä vaativat kipeitä vuosia... Voit lohduttautua ajatuksella että lopulta se on sen arvoista.Aloittaja

Arvasinhan, että tietämyksesi on vain sanahelinää. Onneksi olen näiden vuosien aikana saanut kehitettyä reseptin alkuperäisen kaltaiseksi, olisin halunnut vain viimeisen varmistuksen asialle.

Jos saisit varmistuksen asiallesi voisitko tyytyväisenä lopettaa parempaan pyrkimisen..? Niinpä. Aloittaja.

Voisin ja lopettaisin, tietenkin. On tuhat muutakin asiaa, mihin voisin keskittyä.

Vierailija
26/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos fiksusti kirjoitetusta vastauksestasi pimpsi asiaan. Mutta ajattelin kuitenkin antaa pimpsiäni jos niin haluan.

Mitäs tuumaat?

Kysehän on toki omasta pimpsistäsi, mutta on kohteliasta kertoa kumppanillesi ajatuksistasi. Jos oikeasti haluat antaa pimpsiäsi toiselle miehelle niin onko oikein ketään kohti pysyä nykyisessä suhteessasi? Asiaa kannattaa vakavasti harkita. Aloittaja.

Vierailija
27/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on maailmankaikkeuden paras sävellys jota ei ole vielä sävelletty?

Vierailija
28/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja lopettaisin, tietenkin. On tuhat muutakin asiaa, mihin voisin keskittyä.

Mutta kuka on sanomaan, mikä on oikea tärkeysjärjestys? Ehkäpä sinä olet juuri se henkilö, joka väsymättömän etsimisen jälkeen löytää ja tuo suuren yleisön tietoisuuteen tämän reseptin. Aloittaja

Vierailija
29/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parantua sairaalloisesta narsismista?

Vierailija
30/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on maailmankaikkeuden paras sävellys jota ei ole vielä sävelletty?

Vastaus tietenkin riippuu kuulijan psyko-sosiaalis-fyysisistä tekijöistä.

Vierailija
31/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti parantuminen on lähes mahdotonta :( Onko kyse sinusta vai läheisestäsi?

Vierailija
32/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat minun, mieheni ja poikani etunimet ja saanko vielä lisää lapsia? :D

Vierailija
33/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuumaat?

Kysehän on toki omasta pimpsistäsi, mutta on kohteliasta kertoa kumppanillesi ajatuksistasi. Jos oikeasti haluat antaa pimpsiäsi toiselle miehelle niin onko oikein ketään kohti pysyä nykyisessä suhteessasi? Asiaa kannattaa vakavasti harkita. Aloittaja.

Miten voi pimpsin anto olla noin kiellettyä mielestäsi? Ihmettelen toki omaakin näkemystäni. Olen nimittäin nuorempana ollut hyvin nuuka pimpsistäni ja erittäin uskollinen. Olenkohan menossa sekaisin tai mikä ihmeen villitys kun en enää ajattele moraalia enkä välitä vaikka olen nainen.

Miehet useimmiten ovat moraalittomia.

Oletko muuten mies?

Vierailija
34/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän sä tiedä mistään mitään! Oletko huijari?

Vierailija
35/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap huijari ole. Hän on hauskaa seuraa.

Tv. Pimpsi -nainen

Vierailija
36/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheyenna kirjoitti:

Mitkä ovat minun, mieheni ja poikani etunimet ja saanko vielä lisää lapsia? :D

Valitettavasti moraalisen salassapitovelvollisuuden takia en voi paljastaa vastauksia kysymyksiisi avoimella keskustelupalstalla. Tiedä kuitenkin, että elät tyytyväisenä valintoihisi. Aloittaja.

Vierailija
37/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti parantuminen on lähes mahdotonta :( Onko kyse sinusta vai läheisestäsi?

Myöntääkö narsisti olevansa sairaalloinen narsisti? Kumpi täällä kysyy?

Vierailija
38/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuumaat?

Miten voi pimpsin anto olla noin kiellettyä mielestäsi? Ihmettelen toki omaakin näkemystäni. Olen nimittäin nuorempana ollut hyvin nuuka pimpsistäni ja erittäin uskollinen. Olenkohan menossa sekaisin tai mikä ihmeen villitys kun en enää ajattele moraalia enkä välitä vaikka olen nainen.

Miehet useimmiten ovat moraalittomia.

Oletko muuten mies?

Kummallista, että mielestäsi olen mies, koska suhtautumiseni pimpsin antoon on kiellettyä, mutta toisaalta kuitenkin miehet ovat moraalittomia..?

Nainen saa mielestäni antaa pimpsaansa ihan kenelle haluaa sinkkuillessan, mutta suhteesaa ollessaan on syytä miettiä kaikkia osapuolia.

Vierailija
39/39 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöntääkö narsisti olevansa sairaalloinen narsisti? Kumpi täällä kysyy?

Narsistilla harvoin on sairaudentuntoa, mutta niinkin voi parhaassa tapauksessa käydä. Parhaassa vuorovaikutuksessa molemmat saavat esittää psyykettä valaisevia kysymyksiä ja pohtia niihin vastauksia. Aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi