Onko tuttavissasi kauniita naisia joilla on kiltti mies
Kommentit (25)
Monilla kauniilla naisilla saattaa olla vähän sellainen pehmoinen mies mikä on helppo kietoa pikkurillin ympärille. Sitä en tiedä ovatko kilttejä.
Sitten on toisenlaisia kauniita naisia joilla wannabe koviksia, lätsää päässä ja inkkiä kehossa sekä huuteleva suu. Usein näillä koviksilla on sian naama. Näiden koviksien kanssa kannattaa olla varovainen, haastavat riitaa, mutta jos annat naamalle niin menevät itkemään poliisille ja sitten poliisi hakee sut kotoa seuraavana aamuna kun istut kotona aamupaskalla. Monesti se on niin, että nuoruudessa annetaan näille lätsäpäille perää ja sitten lopuksi otetaan se sormen ympärille kiedottava miekkonen.
Kauniilla naisilla on kiltti mies, koska heillä on niin paljon kokemusta miehistä, myös kusipäistä, ja varaa valita. Kun miehiä sataa ikkunoista ja ovista jo teinivuosista alkaen, kertyy kokemusta ja osaamista ja mahdollisuuksia valita kunnollinen kaveri. Usein me rumat joudumme vain tyytymään johonkin, ellei käy satumainen mäihä.
Toisin päin eli olen komea mies, joka otti kiltin ja "tavallisen" näköisen naisen. Tätä ihmeteltiin ja kyseltiin, että miksi tuon otit, kun olisit saanut kenet haluat? Pitkä liitto jo takana tämän naisen kanssa. Joskus olen kateellinen kavereilleni, joilla on kaunis, hyväkroppainen vaimo. Mutta tätä se elämä on, valintoja..
Mun kaveripiirissä ei muunlaisia miehiä huolitakaan, ei olla koskaan hengattu ”pahojen poikien” tai joidenkin Malmin kaduilla mainetta niittäneiden tappelupukareiden kanssa. Ja siis totta kai ystäväni ovat kauniita, mutta niin myös miehetkin ovat hyvännäköisiä. Kaikilla on koulutus, käytösetiketti, sosiaalista pääomaa ja niin edelleen.
Olen tätä palstaa lukiessani alkanut pistää merkille sen, että ihmiset kuvittelevat oman lähipiirinsä käytöksen olevan jotenkin universaalia käytöstä. Voin kertoa, etten esimerkiksi itse tunne ketään naista, joka olisi ollut koskaan halukas jakamaan itseään useille miehille missään elämänvaiheessa - enkä miestä, jolle joidenkin irtonumeroiden keräily olisi ollut jokin elämän suurin tehtävä tai tarkoitus. Mun piireissä ihmiset on alkaneet seurustella nuorina ja seurustelleet pitkään saman ihmisen kanssa, joko useita vuosia kerrallaan tai sitten ihan näihin päiviin asti sen ensimmäisenkin kanssa. Ja olisi täysin kaistapäinen ajatuskin, että jollekulle olisi kelvannut joku ihme ”negaaja” tai muuten huonokäytöksinen juntti, joita palstalla niin hehkutetaan.
Luokkaerot taitaa olla suuremmat kuin äkkiseltään ajattelisi.
Up