Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua olla "vauva-vaiheessa" mukana

Vierailija
29.12.2015 |

En kaipaa nyt toruja siitä miten idiootti olen kun olen valinnut mieheni huonosti. Olen tietoinen nyt itsekkin että olen ollut tyhmä. Mieheni halusi keskustella kanssani vakavasti lapsestamme (vauva 2kk). Hän kertoi kuinka ei jaksa vauvan itkukohtauksia eikä yöheräilyjä. (Hän ei siis ole edes joutunut KOSKAAN heräämään, eikä olisi voinutkaan sillä minä imetän) Vaipanvaihto ja hyssyttely eivät kuulemma ole "hänen juttunsa". Hän ehdotti että muuttaisi vuokralle yksiöön joksikin aikaa ja palaisi asumaan kanssamme kun vauva on kasvanut. Tulisi kuulemma silti lähes päivittäin katsomaan vauvaa ja rakastaa meitä silti jne. Sekosin täysin tästä hänen idioottimaisuudestaan. Ilmoitin että mikäli hän ei kestä vauva-aikaa, ei ole tulemista ikinä takaisin. Hänen mielestään olen itsekäs ja paska vaimo kun en anna hänelle omaa tilaa. Nyt olen osittain shokissa ja mietin miten ihmeessä tuollaisia miehiä voi olla edes olemassa ja miten olen tuollaisen lurjuksen omakseni valinnut. Lapsi oli suunniteltu ja yritimme häntä yli vuoden verran saada. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullinen tilanne. Jos mies päätyy muuttamaan pois, niin teette lastenvalvojalla sopimuksen lapsen tapaamisesta ja elareista. Ainoa hyvä puoli on, että saat tällöin todennäköisesti enemmän omaa aikaa kuin saisit asuessasi miehen kanssa, joka ei osallistu kodin/lapsen hoitoon.

Vierailija
22/22 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että olet itsekin samaa ajatellutja että haluaisit nyt vauvaa 2 kk hoidettuasi edes vähän hengähtää, joten sinulle sopisi oikein hyvin, että mies ja vauva muuttavat toiseen osoitteeseen joksikin aikaa, että saat levättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla