Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Tää yh antoi pakit Mr Scandinavialle!

Vierailija
13.02.2006 |

Tapasin vkl baarissa miehen, joka tuli tekemään tuttavuutta. En tunnistanu koko tyyppiä, kun en niin oo kiinnostunu miesmalleista yms. Kaveri koitti ihan tosissaan iskeä mua, ois tahtonu kahville jne mut mä kieltäydyin kohteliaasti. Ai miksi? Koska se on mua melkein 5v nuorempi..ja muutenkin sen elämäntyyli on matkustelua ympäri maailmaa jne mitä MÄ en vois kuvitellakkaan. Mulla on kaks lasta ja muutenkin. Sanoinkin sen sille mutta ei se uskonu. Antoi numeronsa ja nettisivun osoitteen jossa sen kuvia..äsken kun katoin niitä, niin tajusin että se häiskä on malli ja ollu mr scandinavia kilpailuissa sun muissa. Aika itsetuntoa hivelevää että joku mallipoju yritti iskee mua, kahen lapsen yhäippää :DD

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niiden suurin haave ois ihan OIKEESTI " päästä" Seiskaan ja mallipojutkin on muutenkin ihquinta mitä ne tietää, ja sit sä kehtasit törkeesti kieltäytyä moisesta ihanuudesta! ;)

Vierailija
2/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla isot hörökorvat tai jotenkin muuten epämuodostuneita... ei ne oikeesti paskanhäävejä ole. kiva kuitenkin jos ap voi kohottaa huonoa itsetuntoaan jonkun pellen vonkaamisella.

p.s pesää se vaan halus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla REIKÄleipä pojulla milessä!

Vierailija
4/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettava jätkä, et piti oikein nettisivut antaa missä hän poseeraa. Noloa sille. :)

Vierailija
5/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia paskoja. Jos mulle kävis niin mä ainakin hehkuttelisin asiaa. :)

Vierailija
6/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua sit kiinnostaa ketä on sun P*****S vongannu!

Vierailija
7/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään täynnä olevia. En sekaantuisi moisiin. Yksi Mr minua aikoinaan piiritti, osoittautui ihan pelleksi.

Vierailija
8/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kesti jonkin aikaa ja kariutui kun tapasin nykyiseni. Joskus olen miettinyt olisinko minä nyt lätkävaimona siellä rapakontakana... Tiedä näitä.

Viime kesänä törmäsin häneen sattumalta terassilla,ja sain kuulla oleva kauniinpi kuin koskaan...

Eli onhan näitä...

Vierailija
9/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin aikoinani (yh:na myös) pakit, parille mallille, kirjailijalle ja parille muusikolle ; )

Nyt ihanan nörttimiehen kainolossa viihtynyt erinomaisesti (jo 7 vuotta) ; )

Vierailija
10/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
11/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on älyttömän kateellista ja katkeraa porukkaa. Valehteli tai ei. Ni mitä sitten. Nätit ihmiset saa seuraa. Haki se vittua tai ei, ni tuskin mr. finland kandidaatti hakee ees vi**ua rumalta plösöltö. Onnee vaan. Mäki oon ylpee aina jos hyvännäkönen miekkonen tulee, enkä pidä jos kapakka pulsut tulee ees tekeen tuttavuutta=) Oo ilonen vaan!

Vierailija
12/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, asian vierestä sen verran, että voi kai komeakin mies olla ihan kiva ja potentiaalinen kumppani. Ei kai ne kaikki ole sitä täällä niin paljon mainostettua pesää vailla... Vai? En tunne tapausta, mutta mietiskelen vaan tässä itsekseni.

Vierailija
13/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut juu, eipä tuosta voi kateellinen olla. Kateellinen olisin, jos joku mensan jäsen olis halunnut sulta pesää. Arvonsa kullakin...

Vierailija
14/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista kaakattajista! Nosta vaan pää pystyyn. Kyllä itsekkin yh:na tiedän, että on välillä tunne, että ei kelpaa kenellekkään ja sitten ulkona joku komistus tekee tuttavuutta, niin tekee itsetunnolle hyvää. Vaikka mies ei kiinostaisikaan eikä sen mukaan halua lähteä.

Vierailija
15/25 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon mies oli Mr.Scandinavia kisassa mukana ja oli jo silloin viikonloppuisä. Ei ole niin tarkkaa kuin missikisoissa tuo lapsipolitiikka. ;)

Vierailija
16/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ois uskonu että mulle käy näin.. vaikka, äsken röökillä hehkuttelin ajatuksella että oisin lähteny sen kaa treffeille ja oisin päätyny seiskaan juorupalstalle. Vähänkö ois eksän naama venähtäny.. :D ap

Vierailija
17/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ois minäkään uskonut, että sulle käy noin.

Mutta tiesitkö että vittu se on siallakin?!

Vierailija
18/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ois minäkään uskonut, että sulle käy noin.

Mutta tiesitkö että vittu se on siallakin?!

Vierailija
19/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ihmismäinen mies kun ei tuollaisia naama norsunveellä valittavia akkoja edes vilkaise, niin onhan se katkeraa, kun yks äippä nauttii mistertason kiinnostusta.

Vierailija
20/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallipoju ois kerran nusassu sua, ja sen jälkeen hävinny vähin äänin. Hei KAMOON, tuskinpa se ois isäksi lapsilles alkanu. Mieti ny itekki! Se halus vaan pesää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän