Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muutti mieltänsä eri sukupuolisista kavereista...

Vierailija
29.12.2015 |

Suhteen alussa mies sanoi, että luottamus on tärkeintä ja kavereita voi olla kumman vain sukupuolen edustajan kanssa. Hänellä itsellään on pari naispuolista ystävää, jotka tuntenut lapsuudesta lähtien. Minulle tämä sopi paremmin kuin hyvin, sillä olen aina hengannut enemmän miesten kuin naisten kanssa. Parhaista ystävistäni reilu puolet on miehiä tälläkin hetkellä.

Ensimmäiset kuukaudet kaikki meni hyvin, mutta nyt mies on yllättäen mustasukkainen. Hän on alkanut piikittelemään ystävistäni ja kyselee olenko aikonut vaihtaa hänet vaikka "Janneen tai Tuomoon". En ymmärrä mistä yllättävä muutos suhtautumisessa. Mies on aina tervetullut mukaan jos lähdetään jätkien kanssa salille (yleisin) tai vaikka lounastamaan. Ennen kehui myös kavereitani mukaviksi ja rennoiksi, nyt ovat kuulemma vain jotain "salipellejä, jotka vokottelee naisia".

Sanon myös aina suoraan minne ja kenen kanssa olen menossa. Mieskin näkee yhä naispuolisia ystäviään ja ovatpa he pari kertaa kahvitelleet minunkin kanssa kun mies töissä. Nytten kuitenkin aina mökötetään ja tiuskitaan kun tapaan omia ystäviäni...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan miehesi pettänyt itse sinua näiden " ystävien" kanssa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi