Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tilata victoria's secretiltä

Vierailija
28.12.2015 |

Pitääkö tilata Amerikasta saakka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisin tilata alusvaatteita. ap

Vierailija
2/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut amerikasta. Muistaakseni verkosta ei saa muualta tilattua. Tilaus toimii hyvin. Muista tarkastaa tullirajoitukset, että ei tarvitse maksaa ylimääräistä.

Vierailija
4/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tarkkaan syynännyt, mutta kannattaa tarkistaa, onko noilla online-kaupoilla shippingiä Suomeen asti. Muutenhan, jos on mahdollista mennä, niin esim. Tukholmassa on Victoria's Secret kauppa. Ja taisivat itseasiassa avata sellaisen Helsingin Foorumiinkin. Ja sittenhän kannattaa olla tarkka, jos haluaa autenttista Victoria's secretiä. Jos ei ole niin turhan tarkka, niin esim. Aliexpressissä myydään käytännössä samalla nimellä samannäköisiä rimpuloita, jotka tehdään halvalla Kiinassa.

Vierailija
5/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei voi tilata kuin heidän kansainväliseltä nettisaitiltaan. Pitää muistaa että USA:sta kun tulee niin voi tulla tullia, veroja, yms. Kuljetus maksanee n. 15 dollaria. Nyt kun dollarin kurssi on euroon verrattuna korkea, niin hinnatkin ovat tietysti kalliimmat todellisuudessa.

Jos nettishoppailu ei maistu, sitten käyt Lontoossa ostamassa paikan päältä.

Eipä nuo niin alusvaatteet niin kummasia ole, en itse ymmärrä mikä niissä kiinnostaa.

Vierailija
6/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei houkuttele tilata Amerikasta ettei tulisi mitään lisämaksuja. . Mistä voisi löytyä vastaavia, mahdollisimman laadukkaita ja tyylikkäitä mutta kuitenkin seksikkäitä alusvaatteita? Ap

Vierailija
7/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei voi tilata kuin heidän kansainväliseltä nettisaitiltaan. Pitää muistaa että USA:sta kun tulee niin voi tulla tullia, veroja, yms. Kuljetus maksanee n. 15 dollaria. Nyt kun dollarin kurssi on euroon verrattuna korkea, niin hinnatkin ovat tietysti kalliimmat todellisuudessa.

Jos nettishoppailu ei maistu, sitten käyt Lontoossa ostamassa paikan päältä.

Eipä nuo niin alusvaatteet niin kummasia ole, en itse ymmärrä mikä niissä kiinnostaa.

US dollarin kurssi on euroon nähden edullisempi

$ 10.- us dollaria on noin 9.- euroa. US Dollarin kurssi (kurssi 28.12.2015   on  0.912) euroon verrattuna on halvempi.

Taalat on halpoja nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi