Lopetan palstailemisen
Edit// Nopeasti kirjaudun sisään toteamassa vain, että kiitokset niille henkilöille, joiden kanssa on saanut keskustella _asiallisesti_ mielenkiintoisista aiheista, mukavista kommenteista sekä piristävistä provoista :D
En ole edes kovin vanha kävijä vaan pyörinyt täällä 3-4 kuukautta. Silti jo nyt tuntuu siltä, että pitäisiköhän lopettaa kokonaan täällä käyminen, tai edes vähentää.
Täällä on ihaniakin ihmisiä, mutta muutama rasittava henkilö mahtuu. Sellaiset, jotka haukkuu, huorittelee tai tuomitsee muita ilman päteviä syitä. Toki se lohduttaa, että kyseessä on anonyymipalsta, jolle on helppo purkaa omaa vitutustaan eivätkä varmasti uskaltaisi päin naamaa tulla loukkauksiaan toitottamaan tai kuten lukioaikaisen äidinkielenopettajan sanojen mukaan "odottavat äidit hormonihuuruissaan kirjoittelevat vauva-palstalla kärjistettyjä tekstejään". Silti ohan se ny raskasta lukia päivästä toiseen loukkauksia, koskivatpa ne minua tai jotakin toista.
Jaksaisin puhua mm. kauneusihanteista, maahanmuutosta, meikkauksesta, pukeutumisesta, aborteista ja murhatuomioista ties kuinka pitkään, mutta alkaa pikku hiljaa kismittään se, kun ketjun pilaavat joko jankuttajat, rasittavat kielipoliisit tai törkeät haukkujat, jotka saattavat pahimmillaan osua henkilökohtaisuuksiin. Ei vain jaksa.
Toki on täällä ollut ihaniakin ihmisiä ja kerran tein anonyyminä sellaisen ketjun, jossa kysyin mielipidettä omasta pukeutumisestani kuvan kanssa ja ne positiiviset kommentit kyllä ilahduttivat.. :')
Uusi vuosihan tässä jo kohta on ja hyvän Uuden Vuoden lupauksen saisi tästä aikaan :p
Kommentit (14)
No kuinka vanha/ nuori sitten olet?
Nämä palstathan ovat samaa likaviemäriä kaikki...
Paras pitää kunnon suodattimia päällä jos aikaansa viettää täällä.
Jos tällä on liian suuri negavaikutus, on syytä suojella itseään.
Mä olen vähentänyt palstailua ja kommentoinnit melkein lopettanut. Melkein kaikki aloitukset on jotain keksittyä trollausta ja osa kommentoijista haluaa vain aiheuttaa pahaa mieltä. Sitten on jotenkin vaivaannuttavaa huomata, että osa ottaa nämä tosissaan. Joskus tylsyyden hetkellä tänne palaan ja aina petyn.
Kannattaa todella.
Itse huomaan viikon poissaolon jälkeen, ettei vastaantulevat ihmiset enää ärsytä, en ajattele jokaista sairaana pervona ja muutenkin mieliala kohoaa.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka vanha/ nuori sitten olet?
Nämä palstathan ovat samaa likaviemäriä kaikki...
Paras pitää kunnon suodattimia päällä jos aikaansa viettää täällä.
Jos tällä on liian suuri negavaikutus, on syytä suojella itseään.
Nuorisoon kuulun. Nimenomaan sitä pelkään, että palstan jutut jollain tapaa vaikuttavat itseeni negatiivisesti. En halua alkaa katsella peilikuvaani hakien jokaista huonoa kohtaa ja ajatella itsestäni negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo lopettanut😄😄😄
Mobiiliversio pelaa mulla hyvin, että sen puoleen ei lopettamista helpota :D
Taidanpa tosiaan kirjautua ulos ja jättää av sikseen. Ehkä kurkkimassa käyn, mutta anonyymina enkä taida kommentoida mitään. Lähdetään tällä liikkeelle :) Dasvidanja!
AV ei koskaan lähde ihmisestä kokonaan.
Kaikki kerran tänne eksyneet ovat menetettyjä tapauksia. Paras kun hyväksyy tämän ja koittaa vain elää sen kanssa kuten parhaiten taitaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo lopettanut😄😄😄
Minäkin lopetin. En melkein enää käy täällä. :D
Hyvää jatkoa!
Ei täällä kannata nuorten ihmisten aikaansa tuhlata.
Huvittavaa jeesustelua ottaen huomioon, että ap itsekin on, viimeksi tänään, haukkunut toisia keskustelijoita. Takes one to know one. :)
Itse olen oppinut täältä vaikka mitä keskusteluista. Toki olen myös masentunut ja menettänyt uskoani ihmisiin ja muuttunut ehkä realistisemmaksi, tietyllä tavalla huono juttu. Mutta olen lukenut paljon keskusteluita esim. rekrytointiin liittyen ja saanut siitä rohkeutta ja tietynlaista häikäilemättömyyttäkin, esim. väärensin cv:n rohkeasti ja sain töitä kun oli aikasempaa kokemusta vastaavista töistä! :D sitten kun hain kouluun jokin aika sitten ja tajusin että keskiarvoni ei välttämättä olisi ollut riittävä niin pyöristin sitä numerolla ylöspäin kun jossain keskustelussa joku sanoi ettei kouluissa tarkasteta todistuksia vaan luotetaan hakijan sanaan, nyt mä sit tammikuussa aloitan opinnot :)
Toki pitäisi munkin lopettaa täällä käyminen mutta oon liian koukussa
Hyvä ap Anastasia! Olen monesti kompannut sinua ja varmasti monesti myös pahoittanut mielesi.. En siksi, että olisin joku jankkaaja tai trolli, vaan ihan vaan omalla mielipiteellä. Olen itse pyörinyt palstalla alle vuoden ja olen perheellinen päälle 30 v mamma. Aluksi saatoin itkeä jostain alapeukuista kun olen niin herkkä :D sitten opin palstan luonteen ja nyt latelen menemään suoria mielipiteitä. Sinä olet varmasti ollut alusta asti tässä parempi, tai ainakin niin kauan kun olen sinut palstalla nähnyt :) Voisin sanoa että mene pois, sinulla on varmasti vielä parempi oikea elämä elettävänä, mutta niin kai se pitäisi itsekin tehdä (vaikka palstan mukaan olen jo ikivanha..) mutta sen sijaan sanon että älä nyt kenenkään toisen takia täältä lähde. Ainakaan minun, vaikket edes tiedä ehkä mitä olen kommentoinut ja voinut mielesi pahoittaa :) Tämä palsta on vitsi, kuten koko elämä ja "samanlaisia paskoja me kaikki ollaan". Ja silti johonkin väliin löytyy ymmärrystä ja hyviä kommentteja ja keskusteluja. Välillä elämä on yhtä tragediaa komedian sijaan ja niin usein täällä tragikoomista. Sinulle oikeasti iso plussa kun olet täällä kuitenkin tunnetulla nimimerkillä (onko se se?) Mitä meidän muiden jutut olisi jos ei välissä olisi joku, joka edes vaikuttaa oikealta ihmiseltä :D ja vielä positiiviselta sellaiselta! :) joten pysy täällä vaan! Minä ainakin toivon sinulle kaikkea hyvää ja tykkään lukea kommenttejasi :)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa jeesustelua ottaen huomioon, että ap itsekin on, viimeksi tänään, haukkunut toisia keskustelijoita. Takes one to know one. :)
En tunne tarpeeksi asiaa, mutta eiköhän tällainenkin ole likaviemäripalstoille ihan tyypillistä. En ota tosiaan kantaa kuka on haukkunu ja keitä.
Peruskamaa, tämäkin kaikki länkytys, oletan.
Itse olen vähentänyt täällä käymistä rajusti sen vuoksi, että nykyiset sivut toimivat mobiililla niin huonosti. Kaikki muut kehittävät mobiililla toimivia palveluja. Täällä mentiin aivan päinvastaiseen suuntaan. Käsittämätön ratkaisu.