Sinun ja puolisosi ammatit
Täälläkin kuultu näistä tavanomaisista ammattipareista, kuten vaikka insinööri + sairaanhoitaja tuntuu olevan monen palstalaisen mielestä yleinen yhditelmä. Mutta mikäs teidän parisuhteenne kokoonpano on?
Täällä luokanopettaja + rakennusmestari.
Myös yleisinä pitämiänne pariskuntien ammattivalintoja sopii listailla, mielenkiintoista kuulla sitäkin millaisien ihmisten ajattelette vetävän toisiaan puoleensa!
Kommentit (127)
Minä olen psykologi ja avovaimo on äidinkielen opettaja.
Minä kampaaja ja mies rahoitusalalla
Itse olen ensihoitaja ja mies sairaanhoitaja
Molemmat olemme kauppakorkean käyneet.
Ravintolapäällikkö ja hitsaaja. Hitsaajamieheni tienaa rutkasti enemmän kuin minä.
Molemmat olemme kauppakorkean käyneet.
Onko se ammatti?
Opettaja ja toimittaja. Yleisiä parisuhteita ystäväpiirissä tuntuu olevan toimittaja ja toimittaja, lääkäri ja lääkäri, insinööri ja insinööri. Opettajaystäväni ovat olleet monipuolisempia, opeilla puolisoina vakuutusvirkailijaa, lääkäriä, liikemiestä, tiedottajaa, insinööriä, taiteilijaa...
Teknikko ja insinööri. En kerro, kumpi on kumpi, mutta teknikosta voitte arvata, ettei ihan vastavalmistuneita olla. Tosin molemmat olemme suunnittelijoita, mies it- minä rakennusalalla.
asumme usassa joten itse työskentelen lain parissa ( poikaystäväni on amerikkalainen, olemme 23 vuotiaita ) ja hän on töissä ariana granden managerin avustajana.
Olen sairaanhoitaja ja vaimo on rekkakuski. Tytöstä tulee kuulemma presidentti.
Sairaanhoitaja ja varastopäällikkö.
Sairaanhoitaja ja mies toimitusjohtaja.
Meillä minä olen maajussi ja mieheni on maaseutasiamies, eli virkamies..
Ei nyt niin outo yhdistelmä, mutta ainakin pysyy kumpikin ajanhermolla.
Sosiaalityöntekijä ja englannin aineenopettaja.
Kuka edes on ariana grande? Pitäiskö tuntea?
Mä oon logistiikkainsinööri ja mies on juristi.