Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et siedä mies(t)en ulkonäössä?

Vierailija
28.12.2015 |

niin listatkaapa! kertokaa samalla ikänne ja sukupuolenne.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totttuus kirjoitti:

Kuinkahan nopeasti täällä menisi lukkoon keskustelu missä haukuttaisiin naisia samalla tavalla:D just saying...

-riippuvat tissit

-pienet tissit

-liian isot tissit

-lyhyet hiukset

-sivukalju

-epänormaali hiustenväri

-lippiksen käyttö naisella

-löysät vaatteet

-meikkaamattomuus

-epäsiisteys

-ylipaino

-liian kapea lantio

-peppu ruman mallinen

-ohuet huulet

-liian kapea tai leveä nenä

-leveät kasvot

-tuuheat tai ohuet kulmakarvat

-kainalokarvat

-alapääkarvoitus

-huonot elämäntavat (liikkumattomuus, alkoholin runsas käyttö ja tupakointi - vaikuttavat kaikki ulkonäköön negatiivisesti

-isot kädet/sormet/jalat

-yli 165cm pitkä

-matala ääni

Tossa joitain juttuja mitä tulee nopeasti mieleen, mitkä ovat turn offeja:)

Eihän tossa mitään. Kai jokaisella preferenssit saa olla, turha siitä on kenenkään kiukustua? Mun mielestä aika ihanaa että sen sijaan että yritettäis löytää KAIKKIEN naisten ja miesten seasta itselle "sitä oikeaa" niin on joitakin kriteerejä jotka helpottaa karsimaan ihmisiä hakuprosessista.

Sun tapauksessa kriteerit on aika tarkat, sen verran sanon. Tai mulle jäi vähän epäselväksi millaiset tissit siis on hyvät, jos ei liian isot, riippuvat tai pienet käy? Kuis ketunkuonot? Metvurstinännit? Selkeästi implantit? Bazookat? Oi! Vai jotain eksoottisempaa? TRIPLATISUT!

Entä millaiset kulmakarvat on liian ohuet? Entä liian tuuheat? Mitäs jos on tatuoidut kulmat? Tai entä jos on niin vaaleat kulmat että ne ei näy? No niin, dude, anna meille sun ihannekulmakarvat nyt tähän, mä kuolen jännityksestä kun voin vaan arvailla! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä