Vierailija

Itse vedin neljänä päivänä enemmän mitä olisi saanut syödä, eiliseen loppui jouluruokien tuhoaminen. Tänä aamuna hyppäsin vaakaan ja se näytti vain +1,6kg!
Olipahan positiivinen ylläri, olin varautunut neljän kilon turvotusta, koska suolaista tuli vedettyä kauheasti ja hiilihydraatteja.
Uuteen vuoteen mennessä on tavoite painaa saman verran kuin ennen joulua. (olen normaalipainoinen)

Kommentit (17)

Vierailija

Neljänä päivänä ja paino nousi 400g. Johtunee siitä että söin jouluna tuhdisti 3 kertaa kun muulloin syön vielä välipalat. Jouluna ei jaksanut niitä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ööööö...ymmärsinköhän aloitusta oikein..

Jouluruokia söin to-su ja 1 tummasuklaakonvehdirasian ja vadelmatryffelilaatikon olen tuhonnut. Vielä olisi mm Wienernougat-rasia, Fazerin rasia ja joku kolmaskin tuhoamatta. Vaa´alla en ole käynyt, kuten en milloinkaan, ei kuulu tapoihini.

Vierailija

Joka päivä syön... ( otsikko ihan omituinen )

En tiedä tuliko kiloja lisää, koska en ole käynyt punnitsemassa itseäni ( käyn vaa'alla ehkä n. 3 krt/vuosi ). Tuskin on tullut, ei ainakaan tunnu siltä. Aika normaaleja annoksia on tullut syötyä ja normaali 2-3 kt/pv. Nyt söin ekat suklaatkin vasta, peräti kolme Fazerina suklaapalaa.

Uusi vuosi menee samalla kaavalla, ei ylensyöntiä tahi juontia.

Vierailija

En syönyt jouluruokaa, mutta kaikkea rasvaista kuten pitsaa ja suklaata paljon. Ryyppäsin myös yhtenä päivänä ja vaaka näyttää lähes samoja lukuja tai vähän vähemmän.

Vierailija

Kolmena päivänä tuli syötyä ihan kaikkea mahdollista roskaa. Olin kaksi kuukautta ennen joulua täysin ilman sokeria, ja jouluna oli lupa herkutella. +900 g oli tullut.

Ei niin paha mitä pelkäsin. Nyt pitää taas vähän kiristää, vielä kolmisen kiloa pudotettavaa, viidessä kuukaudessa jo lähtenyt n. 11 kg.

Vierailija

Erikoinen otsikointi, mutta mikäli tarkoitit jouluruokien syömistä, niin nelisen päivää meni enemmän tai vähemmän niiden parissa. En ole käynyt vaa'alla ties milloin viimeksi, enkä aio nytkään käydä. Söin varmasti yli kulutukseni, mutta en jaksa stressata sen enempää yksistä joulusyömisistä, kun mun normaali arki kuitenkin on melko tasaista syömisen ja liikunnan suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kolmena päivänä tuli syötyä ihan kaikkea mahdollista roskaa. Olin kaksi kuukautta ennen joulua täysin ilman sokeria, ja jouluna oli lupa herkutella. +900 g oli tullut.

Ei niin paha mitä pelkäsin. Nyt pitää taas vähän kiristää, vielä kolmisen kiloa pudotettavaa, viidessä kuukaudessa jo lähtenyt n. 11 kg.

Keneltä kysyit luvan?

Vierailija

Joka päivä syön jouluna ja juhannuksena. Välillä tuhdimmin, sitten taas kevyemmin . Nyt jouluna olen syönyt raskaasti enkä aio nyt ruoskia itseäni hyppäämällä vaakaan. Arjen alkaessa tilanne normalisoituu,kun valitsen jo kaupassa terveellisemmät ruuat.

realisti

Aattona söin yhden jouluaterian. Olin lisäksi aamupäivän rasvattommalla ja suht niukalla ruualla. Eipä tuosta tainnut mitään jäädä, joulupäivänä olisi varmaan pari kiloa ollut puntarilla enemmän kuin normaalisti. 

Vierailija

Laihduin. Söin jouluruokia to-su ja tänäänkin sain vielä appeet kokoon, huomenna vasta kauppaan. Kiikun kaakun ketoosin rajalla keikkuen, ei tullut mielitekohimotuksia ollenkaan. Söin kolme ateriaa joka päivä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitun läskit :D

Yyyyh! Roikkuuko sulla sieltä läskiä! Huh! Kaikkea sitä kuulee. Ootko yrittänyt jumpata vittuläskejäsi pois? Vai lähteekö vaan kirurgin veitsellä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat