Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko lapselle vastustukyky, vaikka ei koskaan sairastaisi mitään?

Vierailija
13.02.2006 |

Jos pystyisi jotenkin välttämään kaikki räkätaudit, vaikka erakkona?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tautien uhalla erakkona pysyy...

Vierailija
2/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on nyt 3 v ja tähän ikään mennessä ollut vain pari kertaa flunssassa ja nekin menneet pian ohi. Erakkona ei olla oltu kuitenkaan. Hänellä on silti ilmeisen hyvä vastustuskyky, vaikka sanotaan että vastustuskykyä saa vain kun sairastaa. Ystävien lapsilla taas on flunssia koko ajan ja aina jaksavat väittää, että lapsi saa vaan vastustuskykyä, mut minusta taas tuntuu ettei heidän lapsillaan ole oikein vastustuskykyä kun kerta koko ajan sairastavat.

Meidän lapsi on syönyt vauvasta lähtien maitohappobakteereja ja uskon, että ne ovat edesauttaneet hänen vastustuskykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aikuisena. Olen 34-vuotias, joten vielä tässä tietysti ehtii...ehkä sitten saisin vastustuskykyä. Enkä sairastaisi...

Vierailija
4/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mielestä olin lapsena kuin itse terveys. Toivon et mun lapsi periny tämän, ainakaan viel ei ole vauva sairastellu.

Vierailija
5/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistöstä varmasti pystyttäisiin löytämään viruksia ja bakteereja, vaikka ihminen tuntisi olonsa terveeksi. Kokonaan erakoituminen taitaa olla ihan mahdotonta, jollet pysty elämään täysin omavaraistaloudessa?

Vierailija
6/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sairastamisella ei ole mitään etua vastustuskyvyn kehittymisen kannalta? ap

Vierailija
7/7 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oireita, ei kipuja ja olo on täysin normaali. Voihan mullakin sitten nytkin olla vaikka keuhkokuume, en vain huomaa sitä. Ehkä olen myös allerginen kalalle. Mistäs sen tietäisi, kun ei ole mitään oireita.