Vierailija

😁😁😁😁😁

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Eräs mies lähetti ton mulle kun toivotin hyvää loppu elämää? Eli mitä se tarkoittaa? Oikeesti en haluis eroon tosta miehestä vaan toivoisin että se olis mun kanssa sen loppu elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eräs mies lähetti ton mulle kun toivotin hyvää loppu elämää? Eli mitä se tarkoittaa? Oikeesti en haluis eroon tosta miehestä vaan toivoisin että se olis mun kanssa sen loppu elämän.

*loppuelämä. Ei ihme, että virnistelee säälivästi.

Vierailija

Mun mielestä se on vähän ilkikurinen, tai vaihtoehtoisesti sellanen olkien kohautukseen yhdistettävä. Ei sovi jouluntoivotuksen kanssa kyllä yhtään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ex-anoppi lähettää aina joulutoivotukset irvistyksen kanssa, en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella :))

Mun samsung-kännykkä muunsi ison hammashymyn tuollaiseksi irvistykseksi ennen emoji-päivitystä. Nyt tulee oikein.

Vierailija

Miten koette tämän emojin? 😏
Minusta tuolla on sellainen "just joo" kyllästynyt ilme mutta oikeasti tarkoittaa jotain flirttiä ja positiivista? Missä yhteydessä te siis käytätte tuota? Minusta tuo on negatiivinen, ei positiivinen flirttaileva emoji! 😁 (Ja tähän loppuun toki tämä virnistelevä emoji)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta tuolla on sellainen "just joo" kyllästynyt ilme mutta oikeasti tarkoittaa jotain flirttiä ja positiivista? Missä yhteydessä te siis käytätte tuota? Minusta tuo on negatiivinen, ei positiivinen flirttaileva emoji! 😁 (Ja tähän loppuun toki tämä virnistelevä emoji)

Toi eka iskee silmää. Miten ymmärrät silmäniskun livenä, leikkisänä ja flirttailevana vai kyllästyneenä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Toi eka iskee silmää. Miten ymmärrät silmäniskun livenä, leikkisänä ja flirttailevana vai kyllästyneenä?

Eihän iske. Apple versio näyttää kyllästyneeltä ja tekohymyilevältä. Muut versiot näköjään kuvaavat paremmin flirttiä mutta mikään niistä ei kyllä iske silmää? http://emojipedia.org/smirking-face/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä 😉 iskee silmää.

Tällä 😏 On vino hymy, jonka voi tulkita myös ivalliseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä 😉 iskee silmää.

Niin? Minä puhuin tuosta vinohymytyypistä! Näkyykö se silmänisku emojina muka teillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä 😉 iskee silmää.

Niin? Minä puhuin tuosta vinohymytyypistä! Näkyykö se silmänisku emojina muka teillä?

Joko sä et näe samoja emojeita kuin minä tai sitten jompikumpi meistä on sekaisin. Mulla on tuo itse laittamani vinohymy omalla näytöllä identtinen kommentoimasi viestin vinohymyn kanssa, ja sitten on erikseen tuo silmänisku.

Aika hankalaa on näistä keskustelu, jos jokainen näkee omalla näytöllään ihan mitä sattuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mitä voin päätellä tuost miehen irvistyksestä? Saanko sitä enää 😭

Viestitteleekö kännykällä, tabletilla vai läppärillä? Käyttöjärjestelmä ja selain? Versio?

Se on voinut lähettää sulle ison, ystävällisen naurun/hymyn, joka realisoituu sulla tuollaisena irvistyksenä. Tai sitten ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä voin päätellä tuost miehen irvistyksestä? Saanko sitä enää 😭

Viestitteleekö kännykällä, tabletilla vai läppärillä? Käyttöjärjestelmä ja selain? Versio?

Se on voinut lähettää sulle ison, ystävällisen naurun/hymyn, joka realisoituu sulla tuollaisena irvistyksenä. Tai sitten ei.

Jep. Mun kännykällä näkyi tämä 😄 ennen tämmöisenä 😁. Sittemmin on näkynyt niin kuin on tarkoituskin, lienee tullut jokin korjaava päivitys.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat