Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuviin ryyppäämään.

Vierailija
28.12.2015 |

Mainio juttu kun kohta sallitaan bissen dokaaminen leffateattereissa.

Aion ottaa tilanteesta ilon irti ja ottaa räkäkännit samalla kun siikaan leffaa.

Maailma on menossa koko ajan parempaan suuntaan sitä mukaan kun kieltoja vähennetään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollaista oot lukenut?

Vierailija
2/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta elämääni mitenkään. En tykkää juoda samaan aikaan kun katson elokuvaa. Mieheni on toista maata, hänellä on tosi usein piilopullo mukana leffateatterissa, tuskin on ainoa. Mulle on sama vaikka tulis kossutarjoilu vähän väliä, en siltikään ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tollaista oot lukenut?

En muista tai ratiosta kuullu. Semmoista ne viisaat nyt suunnittelevat.

Vierailija
4/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viimeinkin voin mennä katsomaan suomalaisen elokuvan teatteriin. Niitä kun ei selvinpäin katsottavaksi ole edes suunniteltu...

Vierailija
5/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi aina pitää heti ns. ryypätä. Muualla Euroopassa elokuvissa on alkoholia, oikein tarjoilija kiertää tuomassa. Kukaan ei ryyppää, kukaan ei ole kännissä, eikä örise eikä häiritse ja tarjoilu sujuu ihan hiljaisesti. Itse olen lasin viiniä ottanut leffassa useinkin.

Vierailija
6/6 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä viimeinkin voin mennä katsomaan suomalaisen elokuvan teatteriin. Niitä kun ei selvinpäin katsottavaksi ole edes suunniteltu...

Puhut vähän mutta asiaa veli.

Lisäisin sen verran etten edes kännissä voi niitä katsoa, niin huonoja ne ovat nykyisin, -60 luvulta lähtien ollut pelkkää sontaa, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.