Vierailija

Otsikko on tyhmästi muotoiltu, koska tottakai voi kiinnostaa.

Aloituksen tarkoitus on käsitellä sitä, että voiko miesten keskuudessa suosittu nainen kiinnostua siitä ujosta miehestä sen takia, että se mies ei ole iskemässä häntä ja on tavallaan haaste sille naiselle, mies joka ei olekaan polvillaan hänen jalkojensa juurella. Kyseinen asia on mietityttänyt minua jo jonkin aikaa, koska aina saa lukea ja kuulla miten näitä suosittuja naisia ärsyttää kun heitä ollaan aina iskemässä jos ovat vaikka siellä baarissa kavereiden kanssa. Nuo suositut naiset siis tiedostavat sen, että ovat monien miesten mieleen, mutta sitten se ujo ja/tai hiljainen mies ei olekaan heidän kimpussaan, ehkä se on jopa kolaus itsetunnolle, että eikö hän olekaan tarpeeksi haluttava. Tai ehkä näiden suosittujen silmissä se mies joka vain ehkä katselee heitä eikä lähesty onkin MIES verrattuna niihin jotka luikertelevat iskemään heitä ja tarjoilevat drinkkejä sun muuta. Salaperäiseltä tuntuva mies joka oikeasti onkin vain munaton tuhnu, mutta herättää kiinnostuksen.

Enhän minä voi tietää, mutta siksi kysynkin teiltä palstalla pyöriviltä naisilta, että onko pohdinnoissani mitään perää? Varmaan se joihinkin naisiin saattaa päteä. Aloitus käsittelee suosittuja naisia sen vuoksi, koska kuvittelisin, että sellaisille naisille joita miehet eivät lähesty nämä ujot miehet ovat vain miehiä muiden joukossa, suosituille taas poikkeuksia.

Terveisin Naispelko22

Kommentit (20)

Vierailija

Kyllä on saumaa. Itse olen aina kiinnostunut eniten juuri "teistä" mikäli olettehyvännäkösiä. Mutta helposti vaikutatte ylimielisiltä niin se sitten tekee asiasta kinkkistä.

Vierailija

No minä ainakin turhautuisin nopeasti jos osottaisin kiinnostusta jotain miestä kohtaan, enkä saisi vastakaikua. Varmasti unohtaisin tyypin nopeasti, eikä hän tuntuisi yhtään salaperäiseltä. Luulisin vaan ettei ole kiinnostunut, enkä tuhlaisi enään aikaani häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen itse kiinnostunut vain ujoista miehistä. En tiedä syytä siihen, mutta näin on ollut aina. Ehkä johtuu siitä, että olen itsekin ujohko. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse kiinnostunut vain ujoista miehistä. En tiedä syytä siihen, mutta näin on ollut aina. Ehkä johtuu siitä, että olen itsekin ujohko. 

Hei... <3

Vierailija

Kannattaisiko kokeilla lähestyä ujoja tyttöjä niiden suosittujen sijaan? ;) Tosin ujon löytäminen yhtään mistään lienee vähän haaste. He tuskin käyvät mainitsemissasi baareissa.

Vierailija

Minä olen aina tykännyt ujon oloisista, mutta en minä sellaisista ole koskaan ollut kiinnostunut jotka ei ollenkaan ole minua kohtaan ensin osoittaneet itse kiinnostusta. En ole koskaan kaivannut miehestä mitään "haastetta", vaan helppoa yhdessäoloa. Ja kun nuorempana kun miestä etsin, niitä tarjokkaita oli enemmän kuin tarpeeksi, niin miksi ihmeessä olisin nähnyt vaivaa yrittämällä itse iskeä jotain ujoja joista en edes yhtään tiedä onko ne minusta kiinnostuneita. 

Oma aviopuolisoni oli/on kyllä ujo, mutta hän teki itse aloitteen, omalla ujolla ja söpöllä tavallaan silti. Olisi jäänyt koko mies huomaamatta jos olisi jossain vaan istunut yksikseen ja odottanut että joku kaunis mukava nainen varmaan pitää häntä haasteena ja tulee iskemään...

Vierailija

Voi varmasti, etenkin jos hän on jotenkin muuten hyvin puoleensavetävä. Esimerkiksi ujo mutta kaukalossa raju kiekkoilija olisi varmasti hyvin kuumaa kamaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi varmasti, etenkin jos hän on jotenkin muuten hyvin puoleensavetävä. Esimerkiksi ujo mutta kaukalossa raju kiekkoilija olisi varmasti hyvin kuumaa kamaa.

Kaukalon pelaamisella myös kehittynyt hyvä yleiskunto niin jaksaa panna kovaa.

Vierailija

Sen välissä, että tarjoaa drinkkejä ja iskee avoimesti tai että ujosti tuijottaa jostain nurkasta, on myös se vaihtoehto, että ottaa kontaktia, mutta juttelee asiallisesti eikä heti ole näkyvästi iskemässä naista. Sitä nurkassa hiljaa istujaa tuskin tulee kukaan suosittu nainen sieltä nurkasta hakemaan. Sen sijaan suosittelen juttelua, asiallista keskustelua ja kontaktin ottoa.

Jos ujous tarkoittaa sitä, että naisen pitäisi tehdä aloite, ehdottaa tapaamista ja olla se aktiivinen osapuoli tutustumisessa, niin kovin montaa naista ei kiinnosta tuollainen. Jos ujous tarkoittaa sitä, että ei heti ehdota sänkyyn hyppäämistä tai edes tapaamista, ei puhu rivoja eikä nainen voi heti olla varma, jutteleeko tuo muuten vaan vai onko kiinnostunut, niin ujous voi olla plussaa. 

Vierailija

Esitän vastakysymyksen: miksi sinulle pitää olla miesten keskuudessa suosittu nainen? Vainko omaa itsetuntoasi pönkittääksesi? Tuollainen "ujous" on minusta vain huonosti naamioitua itsekeskeisyyttä ja itserakkautta.

Kyllä minä voisin kiinnostua ujosta miehestä, jos meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samanlainen huumorintaju ym. ja muutenkin tulisimme juttuun. Mutta voi hyvinkin olla, että miehen ujouden takia emme koskaan löytäisi niitä yhdistäviä asioita.

Vierailija

En usko että kukaan nainen juurikaan edes huomaa ujoa miestä. Se on varmaan pahin ongelma, mutta jos muuten olisi vaikka töissä tutustunut niin voisi olla saumoja.

Kiinnostin naisia eniten parikymppisenä (n.21v) kun sosiaaliset taitoni olivat huonoimmillaan. Useampi tavalliselta tai ehkä himpun verran tavallista karkeamman näköinen tyttö tai nuori nainen yritti tutustua minuun silloin ihan live-elämässä harrastuksen kautta.

Sen lisäksi yksi mahdollisesti alaikäinen (alle 16v) tai ainakin alle 17-vuotias kaunis tyttö kiusoitteli ja seurasi minua jatkuvasti samassa ympäristössä.

Olin tietysti silloin ujo ja vähän tyly myös.

Vierailija

Olin nuorempana varsin suosittu, ja en osaa kyllä oikein suhtautua tähän aloitukseen oman kokemukseni pohjalta.

"koska aina saa lukea ja kuulla miten näitä suosittuja naisia ärsyttää kun heitä ollaan aina iskemässä jos ovat vaikka siellä baarissa kavereiden kanssa"

- Ei minua ainakaan koskaan ole ärsyttänyt. Päinvastoin, imartelevaksi sen olen kokenut. Ainoastaan jos joku tosi ällöhumalainen on tullut iskemään eikä ole uskonut ei:tä vastaukseksi, niin sitten on voinut vähän ärsyttää, mutta pääosin se on ollut hienoa kun miehiä on juossut siinä juttelemaan tulemassa, tanssimaan pyytämässä jne. Kyllä sitä varsinkin parikymppisenä vähän vielä itsestään epävarmana oli olo kuin palvotulla kuningattarella kun miehet sillä tavalla huomioivat. 

"Nuo suositut naiset siis tiedostavat sen, että ovat monien miesten mieleen, mutta sitten se ujo ja/tai hiljainen mies ei olekaan heidän kimpussaan, ehkä se on jopa kolaus itsetunnolle, että eikö hän olekaan tarpeeksi haluttava. "

- Tähän en oikein usko. Ensinnäkin epävarmat suositut naiset eivät koskaan ajattele että olisi kolaus itsetunnolle jos joku ei huomioi heitä. He eivät muutenkaan pidä itseään järin viehättävinä huolimatta siitä että miehiä tulee vähän väliä juttua iskemään, joten on vain normaalia ettei nyt kaikki tule.

Itsevarmat suositut naiset -itsekin olin sellainen vähän kokemusta saatuani- taas eivät juurikaan mieti omaa viehättävyyttään ja sitä moniko heitä on tullut iskemään, vaan ovat ja bilettävät. Kohtaavat sitten yksi kerrallaan ne jotka tulee  seuraan, mutta eivät todellakaan mieti jotain itsekseen tuoppia kumoavia baarin reunapöydän hiljaisia missään mielessä, ei kiinnostavina eikä epäkiinnostavina. 

"Tai ehkä näiden suosittujen silmissä se mies joka vain ehkä katselee heitä eikä lähesty onkin MIES verrattuna niihin jotka luikertelevat iskemään heitä ja tarjoilevat drinkkejä sun muuta. Salaperäiseltä tuntuva mies joka oikeasti onkin vain munaton tuhnu, mutta herättää kiinnostuksen."

- Njääh, tuskinpa sellaista miestä edes huomaa, kun on keskittyminen omien kaverien kanssa jutteluun ja juomiseen ja niihin miehiin jotka tulee seuraansa tarjoamaan aktiivisesti. Itse ainakin olen aina rajoittanut kiinnostavuuden arvioinnin vain niihin miehiin jotka on itse tulleet ensin osoittamaan että on minusta jollain tapaa kiinnostuneita. Muut on olleet mulle yhdentekeviä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esitän vastakysymyksen: miksi sinulle pitää olla miesten keskuudessa suosittu nainen? Vainko omaa itsetuntoasi pönkittääksesi? Tuollainen "ujous" on minusta vain huonosti naamioitua itsekeskeisyyttä ja itserakkautta.

Kyllä minä voisin kiinnostua ujosta miehestä, jos meillä olisi yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samanlainen huumorintaju ym. ja muutenkin tulisimme juttuun. Mutta voi hyvinkin olla, että miehen ujouden takia emme koskaan löytäisi niitä yhdistäviä asioita.

Hmm... Hyvä kysymys, mutta en käsitääkseni ole missään vaiheessa todennut, että juuri minulle pitäisi olla suosittu nainen. En edes pidä ajatuksesta, koska en itse ole suosittu millään tavalla ja jos minulle jostain tupsahtaisi suosittu nainen niin se aiheuttaisi ongelmia, koska suositut naiset ovat yleensä suosittuja monella tapaa, niillä on paljon ystäviä, paljon menoja, paljon miehiä iskemässä heitä. En oikein löydä mitään hyvää siitä, että mahdollinen kumppanini olisi suosittu, koska en pidä uusiin ihmisiin tutustumisesta, varsinkaan jos niihin on tutustuttava pakotettuna sen kumppanin takia, en myöskään jaksaisi olla hänen mukanaan niissä "tärkeissä" menoissaan, ja tärkeimpänä se, että en jaksaisi niitä hänen ympärillään pörrääviä miehiä. Ja elämä varmaan olisi muutenkin aika pinnallista. Mielellään samanlainen syrjitty tylsimys tänne kuin mikä itsekin olen, kiitos.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hmm... Hyvä kysymys, mutta en käsitääkseni ole missään vaiheessa todennut, että juuri minulle pitäisi olla suosittu nainen. En edes pidä ajatuksesta, koska en itse ole suosittu millään tavalla ja jos minulle jostain tupsahtaisi suosittu nainen niin se aiheuttaisi ongelmia, koska suositut naiset ovat yleensä suosittuja monella tapaa, niillä on paljon ystäviä, paljon menoja, paljon miehiä iskemässä heitä. En oikein löydä mitään hyvää siitä, että mahdollinen kumppanini olisi suosittu, koska en pidä uusiin ihmisiin tutustumisesta, varsinkaan jos niihin on tutustuttava pakotettuna sen kumppanin takia, en myöskään jaksaisi olla hänen mukanaan niissä "tärkeissä" menoissaan, ja tärkeimpänä se, että en jaksaisi niitä hänen ympärillään pörrääviä miehiä. Ja elämä varmaan olisi muutenkin aika pinnallista. Mielellään samanlainen syrjitty tylsimys tänne kuin mikä itsekin olen, kiitos.

Terveisin Naispelko22

No miksi sitten yleensä väsäsit koko aloituksen? Kovin perusteellisesti kyselit, mitä suositut naiset ajattelevat ja tekevät, ja sitten ilmoitat, että ethän sinä suinkaan edes haluaisi suosittua naista. Onko järkee vai ei? -12

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

No miksi sitten yleensä väsäsit koko aloituksen? Kovin perusteellisesti kyselit, mitä suositut naiset ajattelevat ja tekevät, ja sitten ilmoitat, että ethän sinä suinkaan edes haluaisi suosittua naista. Onko järkee vai ei? -12

Niin, eli ei saisi kysyä jos kiinnostaa joku asia? Tuollaista vaan olen joskus miettinyt, että voiko jotkut naiset ajatella asian noin. En minä pidä käärmeistäkään, saati halua sellaista lemmikiksi, mutta silti jotkut asiat niissä kiinnostaa ja niihin sitten etsin tietoa. Käsittääkseni ihminen saa olla utelias. Järkevyyteen en osaa vastata, sen saat päättää ihan itse.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

En näe ujoa miestä minään "haasteena", tai pelaile mitään ihmissuhdepelejä miettien, keneltä pitää saada seuraavaksi huomiota, eli siinä mielessä ujous ei saa kiinnostumaan. Viihdyn kuitenkin parhaiten hiljaisten ja rauhallisten ihmisten kanssa, ja päällekäyvät, lipevät tai liian avoimesti flirttailevat miehet lähinnä ahdistavat. Jos taas on niin ujo ja sulkeutunut, että vaikuttaa tylyltä, tulkitsen sen tietenkin niin, ettei toinen halua olla tekemisissä kanssani, enkä väkisin edes yritä tutustua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat