Vierailija

50kg 2x6

Kommentit (17)

Vierailija

Et jaksaisi kovin monta kertaa pippelin päälle istahtaa. Lisää ainakin 4x6 ja toistat sen noin 5 tai 6 kertaa pienien taukojen jälkeen.

Vierailija

Vaikeahan tuota on arvoida ilman taustatietoja. Jos olet juuri aloittanut kyykkytreenit ja olet about normaalipainoinen nainen, on tuloksesi ihan hyvä. Jos olet kyykännyt viimeiset 5v, suosittelin kunnon pt:n hankkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu tietysti kuinka syvälle kyykkäät. Monesti salilla näkee ihmisiä, jotka latoo +100 kg tankoon ja sitten niiaa sen 10 senttiä :) Oikeasti tuollaiselle veijarille se 50 kg pohjasta asti olisi aivan liikaa ja jäisi nousematta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti kuinka syvälle kyykkäät. Monesti salilla näkee ihmisiä, jotka latoo +100 kg tankoon ja sitten niiaa sen 10 senttiä :) Oikeasti tuollaiselle veijarille se 50 kg pohjasta asti olisi aivan liikaa ja jäisi nousematta.

Syvälle. Syvemmälle kuin 90 astetta. Ei se muuten ota perseeseen. Ap

Omaa painoa ilmoittaessa kannattaa ilmoittaa myös pituus. Sekin vaikuttaa tuloksen arvioimiseen. Mitä pitempi ihminen, sitä pienemmät painot saa anteeksi. Jos olisit vaikka 55kg ja 175cm ja nostaisit noin paljon, olisit varmaan geneettisesti lahjakas ja olisi hirveästi varaa kehittyä vielä kun paino olisi noin matalalla pituuteen nähden.

Jos kuitenkin mennään ihan painon mukaan, niin tämän taulukon perusteella http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/SquatStandardsKg.html

olisit ainakin pari vuotta treenanneen nostajan tasolla ja siten selvästi aloittelijaa edellä.

Maksimisi yhden laskimen mukaan olisi 58kg, vaikka todellisuudessa se on varmaan korkeampi, koska en oleta että nostaisit niitä viimeisiä toistoja ihan selkä vääränä.

Vierailija

No ei vielä mikään kehuttava, oot käyny jo vuoden salilla.... itse olin tuossa kohdassa jo 2kk jälestä.

Laita perseestä kuva, ni nähdään paremmin se tulos. Olen nainen kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei vielä mikään kehuttava, oot käyny jo vuoden salilla.... itse olin tuossa kohdassa jo 2kk jälestä.

Laita perseestä kuva, ni nähdään paremmin se tulos. Olen nainen kyllä.


Paljonko painat? En laita mitään persekuvia. Ap

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Omaa painoa ilmoittaessa kannattaa ilmoittaa myös pituus. Sekin vaikuttaa tuloksen arvioimiseen. Mitä pitempi ihminen, sitä pienemmät painot saa anteeksi. Jos olisit vaikka 55kg ja 175cm ja nostaisit noin paljon, olisit varmaan geneettisesti lahjakas ja olisi hirveästi varaa kehittyä vielä kun paino olisi noin matalalla pituuteen nähden.

Jos kuitenkin mennään ihan painon mukaan, niin tämän taulukon perusteella http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/SquatStandardsKg.html

olisit ainakin pari vuotta treenanneen nostajan tasolla ja siten selvästi aloittelijaa edellä.

Maksimisi yhden laskimen mukaan olisi 58kg, vaikka todellisuudessa se on varmaan korkeampi, koska en oleta että nostaisit niitä viimeisiä toistoja ihan selkä vääränä.


Käytkö sinä salilla? Hamsteripaita päällä? Kiihottava mielikuva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä leuanvetotulos, 5 ?? Ap
 Mielestäni tuo on naiselle aivan hyvä leuanvetotulos. Leuanvedossa kehittyy nopeasti, kunhan sitä jaksaa säännöllisesti harrastaa. Aikoinaan kun tuli salilla käytyä, päätin joka treenin aina leuanvetoon, vedin niin monta leukaa kuin jaksoin. Parhaimmillaan meni 20 leukaa treenailun päätteeksi. Olen siis mies ja painoin tuolloin ehkä 60 kg, nyt painoa on muutama kilo enemmän ja leukoja jaksan nykyään vetää 10 - 15. Riippuu millä mielellä on :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla