Vierailija

Eihän siinä ole mitään järkeä. Miksei saisi olla useampia kumppaneita?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei tulisi mieleenkään edes katsella muita saati sitten jotain vakavampaa. En myöskään haluaisi olla yksi miehen monista! Parisuhde on parisuhde ja seksisuhteet/ friends with benefits on sitten erikseen eli silloin voi olla vaikka kuinka monen kanssa jo haluaa.

Vierailija

Saahan niitä, jos molemmat on sitä mieltä että saa. 

Itse en kuitenkaan haluaisi useamman kumppanin järjestelyä. Olen sellainen ihminen että kun jotain rakastan, en voisi haluta ketään muuta, vaan mulla aina rakkaus ja seksi liittyy yhteen. Ja vaikea se olisi kuvitella sellaistakaan suhdetta jossa minä olisin uskollinen ja haluaisin sitä yhtä vaan, mutta mies liihottaisi muissa naisissa mennen tullen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saahan niitä, jos molemmat on sitä mieltä että saa. 

Itse en kuitenkaan haluaisi useamman kumppanin järjestelyä. Olen sellainen ihminen että kun jotain rakastan, en voisi haluta ketään muuta, vaan mulla aina rakkaus ja seksi liittyy yhteen. Ja vaikea se olisi kuvitella sellaistakaan suhdetta jossa minä olisin uskollinen ja haluaisin sitä yhtä vaan, mutta mies liihottaisi muissa naisissa mennen tullen. 

Mutta miksi rakastamisen pitäisi olla omistamista, kahle? Siinä ei ole mitään järkeä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat