Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015122820882036_iq.shtml

Kaksi viikkoa ei ole heti. Minä halusin seksiä seuraavana päivänä synnytyksestä. Mitäs ihmeellistä siinä on? Mies ei tosin lämmennyt kun vasta neljän kuukauden päästä.

Miehen mukaan ja omastakin mielestä mun alapää on ihan yhtä tiukka kuin ennenkin. Mulle tehtiin eppari. Tuntuu, että mulla on oikeastaan aika hyvät lantionpohja lihakset vaikka en oo ikinä säännöllisesti treenannut.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Meillä viikko sektiosta ja olisi voinut aikaisemminkin, mutta uskallus puuttui. Ei sektiota tosin sen takia tehty että pääsee hommiin nopeasti. Onhan näitä urbaanilegendoja että joku on alkanut hommiin jo synnärillä...

Vierailija

Mä halusin samana päivänä mutta kykenin vasta 10pv päästä :D pelkäsin että olisi kuin patonkia heiluttelisi messuhallissa mutta olikin jo täysin ennallaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä viikko sektiosta ja olisi voinut aikaisemminkin, mutta uskallus puuttui. Ei sektiota tosin sen takia tehty että pääsee hommiin nopeasti. Onhan näitä urbaanilegendoja että joku on alkanut hommiin jo synnärillä...

Itse olisin hyvin voinutkin. Oli vaan alapää sen verran hellänä, että olis saattanut sattua aika paljon, mutta olisin voinut silti kokeilla vaikka jälkivuoto oli todella runsasta. Mies ei olis suostunut ikinä.

Vierailija

Mikä kisa se on kuka haluaa synnytyksen jälkeen nopeiten seksiä? Maailma mennyt sairaaksi kun ei muusta puhuta kun seksistä. Ja ei en ole katkera vanha piika.
N18

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä kisa se on kuka haluaa synnytyksen jälkeen nopeiten seksiä? Maailma mennyt sairaaksi kun ei muusta puhuta kun seksistä. Ja ei en ole katkera vanha piika.
N18

No ei kun mietin vaan, että oonko muka joku poikkeustapaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

Jaa no ehkä sitten olet poikkeus. Itse en ole synnyttänyt vielä, mutta voisin kuvitella että synnytyksen jälkeen on mielessä on se juuri syntynyt lapsi eikä SEKSI.
N18

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

Jaa no ehkä sitten olet poikkeus. Itse en ole synnyttänyt vielä, mutta voisin kuvitella että synnytyksen jälkeen on mielessä on se juuri syntynyt lapsi eikä SEKSI.
N18

Tuskin se nyt ensimmäisenä mielessä on :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

N18

Niin joo, kun lapsen saannin jälkeenhän naiseus loppuu ja äitiys alkaa... Ei siinä sovi mitään biologisia halujaan toteuttaa, ei!

Vierailija

Juu ei. Sain aivan pienen repeämän eikä alapää ollut edes kipeä, mutta niissä jälkivuodoissa, maidonnousuissa ja jälkisupistuksissa, sekä ainaisessa maidon hajussa ja univeloissa ei todellakaan tehnyt mieli. Viisi viikkoa synnytyksestä oli eka kerta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä halusin samana päivänä mutta kykenin vasta 10pv päästä :D pelkäsin että olisi kuin patonkia heiluttelisi messuhallissa mutta olikin jo täysin ennallaan :D

Joko mä tunnen sut, tai sitten muutkin ihmiset käyttävät kyseistä "patonkia messuhallissa" sanontaa. Ou mai!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

N18

Niin joo, kun lapsen saannin jälkeenhän naiseus loppuu ja äitiys alkaa... Ei siinä sovi mitään biologisia halujaan toteuttaa, ei!

Nainenko ei voi olla ilman seksiä?? Olenko vain äiti enkä enää nainen jos hoidan vastasyntynyttä lastani enkä paneskele samana tai heti seuraavana päivänä synnytyksestä. Taidan olla nykyään äiti kun en ole seksiä viikkoon harrastanut.

N18

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

N18

Nainenko ei voi olla ilman seksiä?? Olenko vain äiti enkä enää nainen jos hoidan vastasyntynyttä lastani enkä paneskele samana tai heti seuraavana päivänä synnytyksestä. Taidan olla nykyään äiti kun en ole seksiä viikkoon harrastanut.

N18

Sulla on aika tympeä käsitys seksistä, jos sen harrastaminen oman miehen kanssakin on "paneskelua". Kyllä nainen voi olla ilman seksiä, mutta jos tekee mieli ja paikat on kunnossa, niin miksi pitäisi olla? Sun mukaasi ilmeisesti ihan vaan siksi, koska nyt pitää hoitaa vauvaa 24 tuntia vuorokaudessa (vaikka hoidettava nukkuisi niistä 20).

Vierailija

Samat ajatukset kuin N18:lla. Ai täällä saa palkinnon se, joka on halunnut SEKSIÄ NOPEIMMIN SYNNYTYKSEN JÄLKEEN? :LOL: !

Keneltä kuvittelette sen palkinnon saavanne? Uskotteko miehenne olevan maailman tyytyväisin vai paras vaimo -palkintoako havittelette?

Mitä sillä on väliä milloin kukakin on seksinsä aloittanut? Jokainen tietää, että synnytys saa aikaan joillain pahempaa tuhoa kuin toisilla. Se on jokaiselle muutenkin erilainen kokemus. Joku ei pysty istumaan kahteen viikkoon, toisen reva on vain vähän venähtänyt ja jollakulla tuntuu olevan kauhea tarve osoittaa olevansa seksikone, joka ei muutamasta haavasta piittaa. 

Synnytyksenjälkeinen aika tulee ja menee ja parin vuoden kuluttua sillä ei ole mitään merkitystä montako päivää, viikkoa tai kuukautta silloin on oltu ilman seksiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18

N18

N18

Sulla on aika tympeä käsitys seksistä, jos sen harrastaminen oman miehen kanssakin on "paneskelua". Kyllä nainen voi olla ilman seksiä, mutta jos tekee mieli ja paikat on kunnossa, niin miksi pitäisi olla? Sun mukaasi ilmeisesti ihan vaan siksi, koska nyt pitää hoitaa vauvaa 24 tuntia vuorokaudessa (vaikka hoidettava nukkuisi niistä 20).

Saa harrastaa seksiä heti kuin huvittaa, paneskelu oli huono sanavalinta. En vain ymmärrä nykyistä vouhkaamista seksistä kun sitä tyrkytetään joka puolelta koko ajan. Jotenkin ei vain sovi minun mieleeni että hetimmiten noin suuren tapahtuman jälkeen harrastetaan seksiä. En esim. Harrastaisi seksiä heti hautajaisten jälkeen, saatika sitten synnytyksen. Ehkä olen outo. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samat ajatukset kuin N18:lla. Ai täällä saa palkinnon se, joka on halunnut SEKSIÄ NOPEIMMIN SYNNYTYKSEN JÄLKEEN? :LOL: !

Keneltä kuvittelette sen palkinnon saavanne? Uskotteko miehenne olevan maailman tyytyväisin vai paras vaimo -palkintoako havittelette?

Mitä sillä on väliä milloin kukakin on seksinsä aloittanut? Jokainen tietää, että synnytys saa aikaan joillain pahempaa tuhoa kuin toisilla. Se on jokaiselle muutenkin erilainen kokemus. Joku ei pysty istumaan kahteen viikkoon, toisen reva on vain vähän venähtänyt ja jollakulla tuntuu olevan kauhea tarve osoittaa olevansa seksikone, joka ei muutamasta haavasta piittaa. 

Synnytyksenjälkeinen aika tulee ja menee ja parin vuoden kuluttua sillä ei ole mitään merkitystä montako päivää, viikkoa tai kuukautta silloin on oltu ilman seksiä. 

Yhtä hyvin (huonoin) perustein voisin väittää sun havittelevan paras äiti -palkintoa. Ihmettelen tota N18:n asennetta, että ei oo ok haluta pian seksiä.

Vierailija

Kipeä epparihaava - yyh.... Kaamea jälkivuoto - ääh...

Ei todellakaan ollut seksi ekana mielessä. Käsittääkseni ei seksiä edes suositella ennen jälkitarkastusta, joka on n. 6 vkon päästä synnytyksestä. Se on siis vähintäänkin se normaaliaika pidättäytyä yhdynnästä. Toki muunlaista seksiä kannattaa harrastaa, jos mies haluaa ja itse suinkin jaksaa vauvan ihmettelyn ja unentarpeen lomassa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat