Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka asutte myös vuokralla, miten säilytätte oman arvon tuntonne

Vierailija
28.06.2008 |

kun minusta tuntuu et vain omistusasuminen on hyväksyttävää tai sitten olet alkkari tai vastaava? Meillä ei juoda ollenkaan alkoholia ja käymme töissä mutta emme aio ostaa asuntoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyn vuokralla,en halua isoja lainoja joten mulla hyvä näin.

Vierailija
2/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki me asumisesta maksetaan.. sama se omaa vai vuokraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun asuttiin vuokralla, niin ei asiaa tullut ajteltua sen kummemmin.

Sitten kun tuli vakitulot, niin ajateltiin ostaa oma, koska siinä vaiheessa se nyt vaan on tyhmää asua vuokralla, siis meidän mielestä! Jos joku asuu vuokralla, niin so?

Vierailija
4/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti kyllä maksaa vuodesta toiseen asumista niin paljon ilman että siitä jäi mitään "talteen", mutta en kyllä hetkeäkään ajatellut että minua pidettäisiin jotenkin syrjäytyneenä tai esim. alkoholistina...

Ei varmaan kannata ihan noin pitkälle spekuloida sillä että mitähän ihmiset mahtavat teistä ajatella.

Vierailija
5/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta sääsätnyt omaa, ensin yksiötä sitten isompaa.

Mietin joskus, miltä tuntuisi, jos ei koskaan olisi varmuutta missä asuu seuraavana vuonna, koska muutto edessä ja mistä seuraava asunto löytyy.

Vierailija
6/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tajunnutkaan, että asioita arvotetaan noin. Olemme tavallinen perhe ja asumme kaupungin vuokratalossa. Monet ovat päinvastoin kadehtineet kotiamme ja huolettomuutta.

Eiköhän ne häpeät tule ihan muista asioista.

Vierailija
7/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan vuokralla, koska oon tällä hetkellä kotona lasten kanssa ja pääkaupunkiseudulla ei todella saada miehen tuloilla sellaista asuntolainaa että saatais yhtä iso ja kiva kämppä tältä alueelta. Sitten joskus kun meen töihin voidaan harkita.... en ymmärrä miks pitäis olla omistusasunto, helpompaa tää vuokralla asuminen on, oon huomannut, esim. isompaan muuttaminen, ei tarvii alkaa myydä asuntoa ja stressata saako myytyä ennen kuin sopiva isompi löytyy yms.

Vierailija
8/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän perhettämme fiksumpana kuin niitä jotka ovat ostaneet ylihintaisen asunnon viime vuosina.

Vierailija
9/9 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää kaikkea vaan voi sanoa soromnoo ja morjes!