Vierailija

Saimme lapsen 6kk sitten, nyt viimeaikoina vaimo on jotenkin erilainen, ei syö mitään ellei maanittele, hoitaa kyllä lapsen mutta ei jaksa hoitaa kotia. Lapselle hymyilee ja lepertää mutta vaikuttaa väsyneeltä. Illalla on poissaoleva ja ehdottelee minulle ulos lähtemistä, pelaamista tms että saisi olla yksin. Asiasta puhuttaessa hokee kaiken olevan hyvin ja lähtee tilanteesta, pakenee nettiin puhelimellaan. Onko kyseessä masennus?

Kommentit (4)

Vierailija

Tuo että ei jaksa hoitaa kotia eikä syödä, viittaa mielestäni masennukseen. On ongelmallista, jos hän ei itse halua puhua asiasta. Älä kuitenkaan luovuta, vaan yritä vielä jutella ja keksiä hänelle myös jotain vaihtelua.

Olet ihana mies, koska olet aidosti huolestunut vaimostasi etkä syyllistä häntä laiskaksi paskaksi kuten osa miehistä on täällä vastaavassa tilanteessa tehnyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo että ei jaksa hoitaa kotia eikä syödä, viittaa mielestäni masennukseen. On ongelmallista, jos hän ei itse halua puhua asiasta. Älä kuitenkaan luovuta, vaan yritä vielä jutella ja keksiä hänelle myös jotain vaihtelua.

Olet ihana mies, koska olet aidosti huolestunut vaimostasi etkä syyllistä häntä laiskaksi paskaksi kuten osa miehistä on täällä vastaavassa tilanteessa tehnyt. 

Olen pyrkinyt antamaan omaa aikaa, että saisi lähteä tyttöjen kanssa touhuamaan mutta on mieluummin kotona. Enkä tietenkään pakota kotitöihin jos vaimo on huonona. Hän nukkuu kaiket päivät ja illat kun lapsikin nukkuu, olen todella huolissani

Vierailija

Kyllä se tutulta kuulostaa. Itse tajusin jossain vaiheessa että olen masentunut lapsen syntymän jälkeen. Vaimosi voisi ehkä kaivata hetken omaa aikaa, vaikka käydä kahvilla ystävien kanssa. Ja hyvät yöunetkin voisi auttaa. Mietin vaan josko hänellä voisi olla samanlaista ahdistusta kuin itselläni on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat