Vierailija

Meillä oli kaikki hyvin aatonaattona vielä. Sillon mies lähti voettämään joulua äitinsä luo lasten kanssa. Joulun aikana alkoi ikövöidä entistä niin paljon että halusi erota. Kiva kun pilasi mun joulun!

Kommentit (12)

Vierailija

Niinhän se menee että eronjälkeen ensimmäinen suhde on se laastarisuhde. Ei kannata alkaa eronneen kanssa olemaan ainakaan vuoteen. Ensin on toivuttava erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erosta on vuosi ja en ollut syynä. Elokuusta ollaan seurusteltu.
Siinä tapauksessa oli kyllä sun kannalta väärin tehty. Erityisen kurja temppu jättää toinen jouluna. Oli varmaankin elämäsi kurjin joulu tämä.

Vierailija

Kai sinä lähetit miehen muistelemaan menneitä exänsä kanssa? Tuliko häntä koipien välissä sinun helmoihisi? Palauta sinne uudelleen!

Vierailija

No onneksi ette kovin kauaa ehtineet seurustelemaan. Paska temppu joka tapauksessa. Huomasitpahan ajoissa kuinka keskenkasvuinen mies on.

Vierailija

Vähän nyt armoa nartut sille miehelle. Olisitteko itse valmiita uuteen suhteeseen vuodessa, kun on erottu siitä ihmisestä jonka kanssa on lapset ja kuviteltu vanhentuminen jne.
Olette sairaita ja itsekkäitä lehmiä. Toivottavasti mies itse ymmärtää nostaa kytkintä tuosta suhteesta. Huom! Alle vuoden tuntemista ei lasketa seurusteluksi millään muotoa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt armoa nartut sille miehelle. Olisitteko itse valmiita uuteen suhteeseen vuodessa, kun on erottu siitä ihmisestä jonka kanssa on lapset ja kuviteltu vanhentuminen jne.
Olette sairaita ja itsekkäitä lehmiä. Toivottavasti mies itse ymmärtää nostaa kytkintä tuosta suhteesta. Huom! Alle vuoden tuntemista ei lasketa seurusteluksi millään muotoa!

Jos mies itse alkaa seurustelemaan uuden naisen kanssa alle vuosi erosta, niin eikö hän itse anna sen signaalin että on päässyt yli erosta? Eihän nainen voi mitenkään nähdä miehen pään sisälle, että kaipaako se nyt vielä ex puolisoaan vai ei, siinä ollaan miehen lähettämien signaalien varassa.

Monet ihmiset saattaa muuten edetä suhteessaan pitkällekin vuoden ajassa. Muutetaan yhteen, mennään naimisiin ja jopa hankitaan lapsia. En ota nopean etenemisen järkevyyteen tässä sen kummemmin kantaa, mutta on aika outoa heittää että tällaiset ihmiset eivät oikeasti muka seurustele koska ovat tunteneet alle vuoden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erosin exästä kun vuosi vaihtui (2013) ja tammikuussa muutin uuden tuttavuuden luo (en tuntenut miestä vielä exän aikoihin) edelleen ollaan yhdessä ja lapsikin on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat