Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pääkaupunkiseutulaiset! Missä merkkilaukut kannattaa myydä?
28.12.2015 |
Minulla on aitoja logolaukkuja mm. Vuittonilta noin 8-9 vuoden takaa, enkä kehtaa enää käyttää niitä koska ne on noloja sillä niitä alkaa olla joka hevostallipissulissulla tai silikooniseiskajulkkiksella.
Löytyy myös Diorin Lady-laukku ja Chanelin classic flap small-kokoisena joista haluan myös eroon. Liian tätimäisiä muuhun tyyliini, sillä olen vasta 39, enkä jaksa säilöä noita siihen saakka kun olen eläkeiässä :)
Missä nuo kannattaisi myydä pois?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis ettei Torissa olisi aitoja???? Liikkeet melko paljon ottavat välistä ja Facen ryhmien moderaattoritkaan eivät osanneet sanoa miksi aidoista, kuitillisista merkkitavaroista alusta ei aina hyväksy. Tori yhtä hyvä kuin muutkin.