(ei pakollinen)

Minua yököttää ja häiritsee tyttöystävän lapsuudenkoti... Ja lapsuudenkotia enemmän häiritsee ty:n suhtautuminen asiaan. Se talo on siis aivan läävä, joka ikinen kohta aivan rempallaan ja aivan varmasti homettakin löytyy. Kyllä ty on itsekin sanonut, että talo on sotkuinen (todellisuudessa myös hajoamispisteessä joka puolelta), mutta silti hän tykkää käydä siellä. Se on asia joka häiritsee minua. Itselleni puhtaus ja siisteys on erittäin tärkeää ja kotini on viimeisen päälle uusittu ja lapsuudenkotikin oli kunnossa, eli perusrakenteet siistit ja ehjät eikä joka kohta ollut vähällä hajota ja lahota.

Ei siellä aina siistiä ollut, kiitos toisen vanhempani joka eli sotkuisesti, mutta itse olen tullut (onneksi) tähän siistiin vanhempaan. Tiedän, ettei anoppilassa tarvitse vähän väliä hypätä, kun välimatkaakin on paljon, mutta minua niin yököttää tietää, millaisista oloista ty on lähtöisin... Olenko ihan hirveä kun ajattelen näin?

Kommentit (7)

Vierailija

Jos tämäkin ei ole trolli,niin todellaakin olet hirveä ja pinnallinen.Arvomaailmanne eivät kohtaa.Kaikilla ei todellakaan ole varaa teettää remontteja,mutta sellaisissakin oloissa voi kasvaa sisäisesti kauniita ihmisiä - tai nimenomaan sellaisissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tämäkin ei ole trolli,niin todellaakin olet hirveä ja pinnallinen.Arvomaailmanne eivät kohtaa.Kaikilla ei todellakaan ole varaa teettää remontteja,mutta sellaisissakin oloissa voi kasvaa sisäisesti kauniita ihmisiä - tai nimenomaan sellaisissa...

Mutta kyllä kaikilla on varaa siivota, ei kodin tarvitse olla läävä. Tai homeinen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua yököttää ja häiritsee tyttöystävän lapsuudenkoti... Ja lapsuudenkotia enemmän häiritsee ty:n suhtautuminen asiaan. Se talo on siis aivan läävä, joka ikinen kohta aivan rempallaan ja aivan varmasti homettakin löytyy. Kyllä ty on itsekin sanonut, että talo on sotkuinen (todellisuudessa myös hajoamispisteessä joka puolelta), mutta silti hän tykkää käydä siellä. Se on asia joka häiritsee minua. Itselleni puhtaus ja siisteys on erittäin tärkeää ja kotini on viimeisen päälle uusittu ja lapsuudenkotikin oli kunnossa, eli perusrakenteet siistit ja ehjät eikä joka kohta ollut vähällä hajota ja lahota.

Ei siellä aina siistiä ollut, kiitos toisen vanhempani joka eli sotkuisesti, mutta itse olen tullut (onneksi) tähän siistiin vanhempaan. Tiedän, ettei anoppilassa tarvitse vähän väliä hypätä, kun välimatkaakin on paljon, mutta minua niin yököttää tietää, millaisista oloista ty on lähtöisin... Olenko ihan hirveä kun ajattelen näin?

Nyt herää hyvä ihminen. Toki hän kotonaan käy olipa olot mitkä hyväänsä. Ne on hänen vanhempansa. Jos sua todella tuo häirittee niin toivottavasti hän löytää paremman poikaystävän kuin sinä. Kasva pikkuhiljaa aikuiseksi.

Vierailija

Miksi sen asian täytyy ap sinua häiritä? Eihän se tyttöystävää pilaa millainen hänen kotinsa ja vanhempansa on? Poikasi ei seurustele näiden vanhempien kanssa, joten mitä niistä? 

Itselläni on myös lähtökohdat joita et taatusti hyväksyisi. Äitini on päihdeongelmainen, heikkolahjainen, asunto  on kuin pahimmista hamstraajat-ohjelmista (eikä hyväksy ulkopuolisten asiaan puuttumsita esim. siivousapua minulta). Mutta minä rakastan äitiäni siitä huolimatta, ja käyn siellä aina kun vaan voin, ja vien ruokatarpeita jne. Enkä todellakaan hyväksyisi jos poikaystävän/miehen ÄITI alkaisi siitä valittaa käynkö ja paljonko käyn omaa äitiäni katsomassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat