Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saada rahat takaisin kaverilta..

27.12.2015 |

Autoin yhtä mieskaveriani ostamaan auton heinäkuussa lainaamalla hänelle 600 euroa. Kahden kuukauden sisässä hänen piti ne maksaa takaisin. Mitään ei kuulunut, vaikka pariin kertaan kysyin syyskuussa ja lokakuussa. Marraskuussa jälleen kysyin, ja nyt joulukuussa vaadin rahojani. Hän maksoi 200euroa. Mulla ei ole velkakirjaa, koska luotin tähän kaveriin.
Nyt vielä tähän päälle hän KEHTASI kysyä, että voinko ottaa osamaksulla hänelle videokameran. Kieltäydyin auttamasta, ja hän oikein suuttui ja sanoi, että "nyt tiedän, minkälainen ihminen sä oikein olet!!" ja sitten paiskasi luurin korvaan.
Haluan vain rahani takaisin. Mies on aika macho ja luulee olevansa aika alfauros, joten voinko vedota, ettei ole kummoinen mies, jos töissäkäyvän naisen rahat pöllii? Tunnen myös veljensä todella hyvin, joka on kunnollinen ihminen, joten harkitsin myös hänelle kertomista.
HUOM! Kyseinen mies on siis töissä ja saa päälle 2000 euroa verojen jälkeen kuussa, eli on tuloja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit vaan reippaasti ja avoimesti rahojasi takaisin. Kaverilla itsellään ei varmaankaan ole luottotietoja, miksi se muuten sua pyytäisi ottamaan osamaksua puolestaan. Tuollaiselle tyypille ei kannata koskaan lainata, elää yli varojensa eikä varmaan piittaa pätkääkään vaikka kavereiltakin menisi luottotiedot hänen vuokseen. Tunnen vastaavan miehen minäkin...

Vierailija
22/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut siihen tulokseen, että AINA ihan aina kannattaa lainatessa varautua siihen, ettei lainaamaansa asiaa tule ikinä saamaan takaisin. Ihmisillä on käsittämätön tapa jättää palauttamatta niin rahat kuin tavaratkin. Ystävyys siinä hajoaa jos väkisin alkaa vaatimaan ja vaatimaan ja vaaaatimaan takaisin omiaan. Joten nykyään lainaan vain tiedostaen sen, että saatan saada sen vielä joskus takaisin tai sitten en. Lainaan vain sen mitä voisin antaa lahjaksikin pyydettäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tullut siihen tulokseen, että AINA ihan aina kannattaa lainatessa varautua siihen, ettei lainaamaansa asiaa tule ikinä saamaan takaisin. Ihmisillä on käsittämätön tapa jättää palauttamatta niin rahat kuin tavaratkin. Ystävyys siinä hajoaa jos väkisin alkaa vaatimaan ja vaatimaan ja vaaaatimaan takaisin omiaan. Joten nykyään lainaan vain tiedostaen sen, että saatan saada sen vielä joskus takaisin tai sitten en. Lainaan vain sen mitä voisin antaa lahjaksikin pyydettäessä.

Sinulla kesti 4 vuotta hoksata tuo?

Vierailija
24/24 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kesti 4 vuotta hoksata tuo?

Heh, ;)

Taisi kestää niin.