Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaksikymppinen tyttö vokottelee vanhempaa miestä?

Vierailija
27.12.2015 |

Tuttavapiirissä tällainen tapaus ja mietin onko tämä yleistäkin? Kun itse olin 20 v. ei kyllä kenelläkään kaverilla ollut viisikymppistä miestä. Miksi nuori nainen haluaa elää viisikymppisen elämää. Todella surullista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

....and on

Vierailija
22/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa luultavasti testata omaa viehätysvoimaansa. Tai sitten on jonkinsortin isikompleksi. Viehättyy ihmisistä, jotka muistuttavat sitä faijaa joka ei koskaan välittänyt, tjsp. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se oli raha. Oli kiva kun aina oli siiderit kaapissa odottamassa, mies kokkasi, vei matkoille ja kustansi aina kaiken kun olimme yhdessä. Ei se mitään vakavaa ollut minulle koskaan, mies oli kyllä täysin hullaantunut. Eikä se seksikään nyt niin kummoista ollut mutta toisinaan annoin velvollisuuden tunteesta. Ei hän varmaan muutoin olis mua niin kauaa jaksanut.

Lisäks auttoi aina jos oli auton kanssa ongelmia tai tarvi kotona jotain lampun vaihtoa ja sen sellaista mitä oman ikäiset ei osanneet. Puhumattakaan hienoista lahjoista, kännykkää, tietsikkaa, koruja yms.

En usko. Ei kukaan ole noin ala-arvoinen.

Vierailija
24/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli parikymppisenä 50 vuotias mies ja vielä varattu mutta silloin en edes tajunnut ettei se ole oikein. 20 vuotiaat pojat on opetusta vaille ja silloin en vielä ollut opettaja. Opettakoot joku muu.

Vierailija
25/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typy tarvii sponsorin. Tämä oli ihan yleistä jo minun opiskeluaikanani 80 -luvulla. Naisilla yleisenpää, mutta myös muutama miespuolinen opiskelukaveri rahoitti opiskelunsa noin, siis vanhemman naisen avulla. Valmistuttuaan vaihtoivat ikätoveriinsa.

Missä opiskelit ja minä vuosina??

Omana opiskeluaikoinani vuosina 83-87 ei ollut yleistä.

Etupäässä länsirannikolla, mutta myös Helsingissä tän tarkemmin oppilaitoksia nimeämättä. Yleisyys on tietysti suhteellista, mutta kun omassa tuttavapiirissäni (kaksi läheisiä ystäviäni)oli kymmenkunta tällaista tapausta niin eipä se sitä harvinaiseksikaan voi sanoa. Nämä myönsivät sen itsekin, paljonko oli niitä jotka teki samaa kaikessa hiljaisuudessa?

Ainahan tällaista on ollut, kautta kirjatun historian. Toiset vaan ovat häikäilemättömämpiä ja laskelmoivampia kuin toiset. Sinisilmäiset romantikot eivät tällaista ymmärrä jos sattuvat edes näkemään.

Vierailija
26/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani se oli raha. Oli kiva kun aina oli siiderit kaapissa odottamassa, mies kokkasi, vei matkoille ja kustansi aina kaiken kun olimme yhdessä. Ei se mitään vakavaa ollut minulle koskaan, mies oli kyllä täysin hullaantunut. Eikä se seksikään nyt niin kummoista ollut mutta toisinaan annoin velvollisuuden tunteesta. Ei hän varmaan muutoin olis mua niin kauaa jaksanut.

Lisäks auttoi aina jos oli auton kanssa ongelmia tai tarvi kotona jotain lampun vaihtoa ja sen sellaista mitä oman ikäiset ei osanneet. Puhumattakaan hienoista lahjoista, kännykkää, tietsikkaa, koruja yms.

:)

Vierailija
27/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... maailman vanhin ammatti ;)

Vierailija
28/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisellä on kaikki valmiina kaksikymppiseen verrattuna. On koulutus, ammatti, rahaa, iso asunto, kunnon auto jne. Siinä nainen pääsee kiinni suoraan korkeampaan elintasoon tekemään töitä sen eteen.

Vierailija
29/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisellä on kaikki valmiina kaksikymppiseen verrattuna. On koulutus, ammatti, rahaa, iso asunto, kunnon auto jne. Siinä nainen pääsee kiinni suoraan korkeampaan elintasoon tekemään töitä sen eteen.

" Kaikki valmiina ? ", taitaa kyllä todellisuudessa riippua vähän siitä ketä viisikymppistä verrataan ja kehen  kaksikymppiseen ...

Vierailija
30/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa isähahmon?! Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani tyttären tyttären kanssa . Mutta löytyy meitä niin sairaitakin miehiä!

Vierailija
31/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa isähahmon?! Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani tyttären tyttären kanssa . Mutta löytyy meitä niin sairaitakin miehiä!

Tyttärentyttären kanssa "seurustelua" sanottaisiin insestiksi  (= sukurutsa + pedofilia) ja itseasiassa sentään  aika harvalla (edes tasan) kakskymppisellä on viisikymppistä isoisää -se edellyttäisi jo kahta 15-v. teini-isää peräkkäisissä sukupolvissa !

Joillakin taas voi olla aika vanhatkin vanhemmat .

Oma isäni,esim., oli kuollessaan 57-vuotias.

Itse täytin juuri samalla, hänen  hautajaisviikollaan, 13 vuotta.

Vierailija
32/32 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😃 voi kuule nuoret naiset on kautta aikojen hommanneet itselleen sugar daddyja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi