Pidän yh-äitejä luusereina
Eri asia on leskiäidit.
En tajua, miksi osa naisista menee tekemään lapsia käsittämättömien keskenkasvuisten junttien kanssa.
Kommentit (18)
Ja sina voit tuomita kun olet itse niin taydellinen :-)
Mä olen luuseri ja olenkin viikon sisällä tappamassa itseäni. Yksi luuseri vähemmän!
tyytyväinen?
laittaa lastenkotiin. Ettei vaan jää yksinhuoltajaksi. On taas fiksua porukkaa liikenteessä.
Mä pidän itseäni sankarina ja selviytyjänä!
Itse yksin pesueeni hoidan, ei ole tarvinnut apua muilta ruikuttaa. Ja tässä sivussa auttelen parisuhteessa eläviä ystäviäni joilla on niiin rankkaa lapsen kanssa;-)
Luusereina pidän niitä naisia, jotka roikkuvat suhteessa keskenkasvuisten miestensä kanssa, koska eivät selviä yksin..?!?
Eräs tyytyväinen yh
Niinkö todella? Kylläpäs ap:lla on hyvät jutut...
Käsittämättömiä juttuja. Eräskin meni naimisiin, sai lapsen ja kaikki oli hyvin. Mutta kun ei tuntunut miltään enää kun ei ollut häähössötystä ja ei enää vauvan odotuksen hurmaa, otettiin ero. Löysi sinkut.netin kautta uuden miehen, tuli paksuksi kolmessa viikossa ja mentiin naimisiin.
Ero tuli kuukauden kuluttua häistä.
Siis herranen aika. Käsittämätöntä. Aletaan vääntämään lasta ihan tuntemattomalle kun se ensimäisen viikon tuntemisella oli niiiiiiiin ihana.
Nyt sitten ollaan kahden lapsen yh.ta.
Toinen tarina on sellainen, että mentiin naimisiin, saatiin lapsi. Vaimo alkoi kuumeilla toista. Mies ei olis halunnut. Mutta aikansa vinguttuaan, mies sanoi, että tekee, mitä tahtoo. Sitten alkoi show. Joka päivä kirjoiteltiin palstalle limoista ja lämmöistä ja testeistä. Taisi mies unohtua sinä aikana kun päästiin nettituttujen kanssa hössöttämään raskaudesta. Ennen kuin tämä toinen syntyi, mies ilmoitti, että on löytänyt uuden ja lähtee.
Sellaista se on kun kakarat alkaa leikkiä aikuista. Nää mimmit on jotain 24 vuotiaita ja kahden lapsen yksinhuoltajia, parhaat jo pari kertaa naimisissa ja lapset eri miehille.
Sitten itketään ettei jaksettais lasten kanssa. Mutta kun väen vängällä piti ne kakarat saada. Ihan sama, kelle tahansa.
Siis tarkoitan, että mä en tiiä miten jaksaisin. Nytkin on tietämistä, kun on 3 pientä, vaikka on mies, vielä oikein hyvä mies. Toivottavasti en koskaan joudu yh:ksi. Kyllähän monet tekee ajattelemattomasti lapsia, mutta ei se aina niin ole, elämä ei aina mene niinkuin itse haluaa ja suunnittelee.
Sinäpä näppärästi kiteytit kaikkien yksinhuoltajien ajatusmaailman;-)
Mitäs sanoisit, jos pokkana selittäisin täällä, miten kerrankin luin jutun yhdestä naisesta joka teki miehensä kanssa lapsia, vaikka mies oli juoppo ja hullu, mutta kakaroita vaan piti saada ja lopulta riidat ja perheen pahoinvointi meni niin kauheaksi, että lapset sijoitettiin, mutta koskaan ei vanhemmat eronneet! Hienoa!
että sellaisia on kahden vanhemman perheet!
halleluuja.
Ennenmmin otetaan turpaan, kestetään pettämistä, vttuilua, kakramaista käytöstä (en syö kun ranskalaisia ja nakkeja- linjaa), ryyppäämistä, pilven polttoa, lupausten pettämistä, ihan vaan sen takia, ettei tarvitse olla yksin. Ja näitä pariskuntia riittää!
Tällaisten ihmisten tulisi kasvaa aikuisiksi ja ottaa vastuu itsestään ja elämästään.
Ei elämä ole noin yksinkertaista, että ihmiset voi jakaa tuollaisen ominaisuuden mukaan luuseriksi.
Poikkeuksia kuitenkin löytyy. Kaikki eivät ole sellaisia. Miksi mennä naimisiin miehen kanssa, josta näkee kilometrin päähän, ettei sen kanssa perhettä pysty pitämään.
Vähänki jos tulee riitaa niin ollaa eroamassa ja petetää helposti ja plaa plaa.
Pääsisin paljon paljon helpommalla neljän lapseni kanssa jos lähdettäis tästä yhteisestä kodista. Nyt mulla on vaivoina vielä viideskin lapsi eli oma saatanan ihana mies!
Vierailija:
Poikkeuksia kuitenkin löytyy. Kaikki eivät ole sellaisia. Miksi mennä naimisiin miehen kanssa, josta näkee kilometrin päähän, ettei sen kanssa perhettä pysty pitämään.
en nyt silti yleistäisi... Yksinhuoltajuus ei tee kenestäkään luuseria automaattisesti vai pidätkö esimerkiksi seuraavia naisia " luusereina" ?
- Tarja Halonen
- Heidi Hautala
Ja tunnen monta menestyvää yh:ta...
Sydänkirurgin
Yritysjohtajan
Rehtorin
jne.
ja ansaitsen n. 4000-4500 euroa kuussa. Onneksi ei tarvi jakaa rahojani luuserin kanssa.
Olen itse yh.
Nyt tosin naimisissa ja perhe.