Vierailija

Olen itse siis ollut joka ikisen viikonlopun ja pyhän marras- ja joulukuun aikana töissä, mies taas on kyllä ravannut pikkujouluissa ja saunailloissa milloin missäkin. Alunperin minulla siis piti olla UV:n aattoilta ja päivän aamu töitä, mutta ne peruuntuivatkin. Kaveri kutsui jo kk sitten juhlimaan uutta vuotta heille ja kun kerta vapaa päivät tuli niin toki otin sittenkin kutsun vastaan!

Nyt sitten mies on murjottanut koko illan kun lähdenkin juhlimaan, enkä ole hänen ja hänen lastensa kanssa kotona. Väittää että asia on ok, mutta silti on istunut mykkänä ja torjuu kaiken läheisyyden.

Öh, okei. Otapa aina ihmisistä selvää... Mitenhän tuon mökön nyt sais tajuu että minustakin olis ihan kiva välillä päästä tuulettumaan?

Sivut

Kommentit (58)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi et halua viettää aikaa perheesi kanssa kun sulla on vihdoin vapaata?

Miten selität lapsille että ensin olet kaikki viikonlopput töissä ja kun vihdoin saat vapaata et silloinkaan halua heidän kanssaan vaan lähteä ryyppäämään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaverisi kutsu ei koskenut koko perhettänne?

:D Just. Ehkä se kaveri on ihan normaali ihminen, joka haluaa juhlia uuttavuotta juoden kuohuviiniä ja lähtemällä rakettien jälkeen klubille, eikä pelata selvinpäin Afrikan tähteä ja kuunnella lasten kiukuttelua.

Vierailija

Lapset eivät ole meidän yhteisiä, he ovat miehen ex-liitosta. Ja kaveri saa itsekin välillä lapsetonta aikaa omistaan, miksi siis haluaisi muiden lapsia juhliinsa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En jää, olen jo ollut pitkään joko kotona tai töissä. Haluan välillä itsekin päästä ulos! Ap

Uusivuosi on lapsille tärkeä. Etkö voisi mennä ulos seuraavana viikonloppuna? Ja viettää juhlaa perheesi kanssa.
Kyllä minäkin loukkaantuisin jos puoliso valitsisi kavereiden kanssa ryyppäämisen perheen sijaan uudenvuoden aattona.

Lapset muistaa ton aina.

Vierailija

Itsellä kaverit alkoivat pariutua ja perheellistyä vuosia sitten. Aina kun olen heidät kutsunut vappuna, uutena vuotena, pikkujouluihin, muihin juhliin tai muuten vaan käymään, on kutsu koskenut koko perhettä.

Arvatenkaan monikaan ei olisi tullut, mikäli ainakaan juhlapyhinä kutsu olisi koskenut vain yhtä perheenjäsentä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jää, olen jo ollut pitkään joko kotona tai töissä. Haluan välillä itsekin päästä ulos! Ap

Uusivuosi on lapsille tärkeä. Etkö voisi mennä ulos seuraavana viikonloppuna? Ja viettää juhlaa perheesi kanssa.
Kyllä minäkin loukkaantuisin jos puoliso valitsisi kavereiden kanssa ryyppäämisen perheen sijaan uudenvuoden aattona.

Lapset muistaa ton aina.

Lapset ovat siis miehen lapsia, eivät minun. He ovat minulle tärkeitä, mutta en usko että loukkaantuvat vaikka saisivatkin olla ihan rauhassa isänsä kanssa yhden illan ihan keskenään! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lasten hoito on äidin tehtävä. Jää kotiin ja anna miehesi pitää vapaata. Ei ryyppäys juhlat sovi enää äideille. -1

Lasten hoito ei ole äidin tehtävä isän viikonloppuna, vaan sen isän... :)

Vierailija

Häh. Jos minä pitäisin kotona aikuisten juhlat uv:na niin en kyllä kutsuisi kaverin miehen entisen liiton lapsia jalkoihin pyörimään silloin kun itsellä on lapsivapaata. Uusiavuosia tulee ja menee, en usko että lapset yhdestä katkeroituu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsellä kaverit alkoivat pariutua ja perheellistyä vuosia sitten. Aina kun olen heidät kutsunut vappuna, uutena vuotena, pikkujouluihin, muihin juhliin tai muuten vaan käymään, on kutsu koskenut koko perhettä.

Arvatenkaan monikaan ei olisi tullut, mikäli ainakaan juhlapyhinä kutsu olisi koskenut vain yhtä perheenjäsentä.

Minkälaisia nämä juhlasi ovat? Minusta olisi ainakin hirveän ikävää mennä joihinkin uudenvuoden bileisiin, joissa on paikalla lapsiperhe. Sitä saisi koko ajan vahtia sanomisiaan ja käydä salaa tupakalla, eikä rentoutumisesta olisi tietoakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaverisi kutsu ei koskenut koko perhettänne?

:D Just. Ehkä se kaveri on ihan normaali ihminen, joka haluaa juhlia uuttavuotta juoden kuohuviiniä ja lähtemällä rakettien jälkeen klubille, eikä pelata selvinpäin Afrikan tähteä ja kuunnella lasten kiukuttelua.

Ok, eli molemmat käytte juhlimassa omilla tahoillanne. Ehkäpä miehesi olisi halunnut viettää uutta vuotta perheenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapset muistaa ton aina.

Onneksi elämä ei ole oikeasti noin vakavaa kuin jotkut luulevat. Palkkaatte niiden mukuloiden vahdiksi jonkun Maija Poppasen, joka antaa niiden valvoa myöhään, katsoa kauhuelokuvaa ja syödä kilon karkkia. Ei taatusti tule vanhempia ikävä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat