Onko rosteriset kodinkoneet vielä in?
Kommentit (9)
tuo ystävän kommentti että eihän se ole enää in...
Meillä kaverit rakensi ja tää nainen sisusti koko kodin sen mukaan, mikä nyt on in...meni keittiökalusteliikkeeseen mielessään unelmiensa keittiö, mutta vaihtoikin täysin toisenlaiseen kun myyjä oli huomauttanut, että eihän tuo väri ole enää oikein muodissa...nyt on sitten trendikeittiö =)
KAIKKI siellä kodissa kuten jossain sisustuslehdessä/ohjelmassa on sanottu. Kerran kyläillessämme tuli puhetta sängyn petaamisesta, niin hän näytti minkälaiset lakanat osti että näyttää kivalta, kun " Eihän nykyään enää kuulu käyttää päiväpeittoa" .
Alkaa huvittaa tuo trendin mukana meno...kolmen vuoden päästä on varmaan keittiöremppa, kun se ei ole enää muodissa. Ja ei, en ole kateellinen. Mielelläni minäkin haluaisin uuden kodin/oman talon, mutta sisustaisin sen kuten itse haluan, en niin kuin uusimpien trendien mukaan kuuluu...
Koti on koti ja pääasia on, että siellä viihtyy ja se on asujiensa näköinen. Ainakin minä ostan ja laitan sellaista kamaa, mistä itse tykkään. Ei tulis mieleenkään kysellä ensin, että mikä nyt on in? :)
Mun mielestä tammikaappeihin vaan täytyy olla rosterikodinkoneet.
Meil on mikrosta ja kahvinkeittimestä lähtien kaikki koneet rosteria, myös laatikostot.
Ja ne sormenjäljet, nyt niitä näkyy paljon jääkaapin ovessa, kun pikkuinen käy siinä sormeilemassa, mutta jos ei hän sitä tekisi, ei jälkiä olisi. Normaalit ihmiset käyttää jääkaapin tms. ovenkahvaa, eikä sorki joka puolelle.
Vierailija:
Mun mielestä tammikaappeihin vaan täytyy olla rosterikodinkoneet.
Meil on mikrosta ja kahvinkeittimestä lähtien kaikki koneet rosteria, myös laatikostot.Ja ne sormenjäljet, nyt niitä näkyy paljon jääkaapin ovessa, kun pikkuinen käy siinä sormeilemassa, mutta jos ei hän sitä tekisi, ei jälkiä olisi. Normaalit ihmiset käyttää jääkaapin tms. ovenkahvaa, eikä sorki joka puolelle.
t:14
Nyt se on vaan yleistynyt ihan tavallisiin koteihin valkoisen rinnalle.
Mulle on aivan sama, mitä muut meidän rosteri-koneista ajattelee, ite rakastan niitä.
Laitoin vain kysymyksen, koska huvitti hieman, kun sanoin kaverilleni, että kallistumme rosteristen kodinkoneiden puoleen. (Rakennamme)
Kaverini sanoi etteiväthän ne rosteriset ole edes enään in. :))
Mielessäni hymähtelin ja ajattelin että samapa se mulle onko vai ei, mutta pidän niistä. ;) :)
Uusia pintamateriaaleja on jo kehitetty tätä tarkoitusta varten, että ei näkyisi niin sormenjäljet yms.
Ystäväsi on tosi väärässä.
Joissain mainoksissa kun lukee teräksisiä...