Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saatana miten ärsyttäviä ovat tyypit, jotka jauhavat facebookissa ainoastaan koiristaan

Vierailija
27.12.2015 |

Joka päivä tulee päivityksiä kuinka tänään tehtiin sitä ja tätä poikien kanssa. Ja jatkuvasti lisätään kuvia, vaikka ei se piski ole siitä miksikään muuttunut. Menee hermo. Ei kiinnosta.

Joo, voin piilottaa henkilön päivitykset ja niin taidan pian tehdäkin. Ylipäätään on ärsyttävää, jos jonkun elämä pyörii vain yhden asian ympärillä (esim. koirat) ja niistä sitten jauhetaan vuorokauden ympäri.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään, ettei siinä ole mitään pahaa, että koirat ovat tärkeä osa elämää, mutta se vituttaa kun tuntuu ettei näillä tyypeillä ole mitään muuta elämää niiden lisäksi. Ei mitään muuta mistä puhua, kaikki pyörii koirien ympärillä. Ap

Vierailija
2/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minullakin yksi koiristaan jauhaja ja toinen joka on tehnyt koiralleen oman Facebook-tunnuksenkin, jonna tietysti sain kaverikutsun. Siellä sitten päivityksiä tyyliin "Mami vei minut tänään pitkälle lenkille ja nyt imeskelen herkkuluuta, hau!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tämmönen työkaveri. Kuten arvata saattaa, 5-kymppinen naimaton neiti, jolla ei vaikuta olevan muuta elämää kuin koiransa.

Kahvitauoillakin esittelee koirien kuvia, huoh. Ja sittense FB tosiaan....

Vierailija
4/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana profiilikuvana aina kuva siitä Rekusta...

Vierailija
5/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia ovat silti kuin kissan omistajat. Fiksumpia ja vähemmän rasittavia.

Vierailija
6/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kissaihmiset eivät käyttäydy samoin... ;)

Vierailija
7/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni pitää koiraansa ikään kuin lapsenaan. Kirjoittaa myös itsestään kolmannessa persoonassa. Eli tyyliin "Musti-Rekulla oli tänään tylsää, kun mammalla meni pitkään töissä." Muuten kyllä ihan yhteiskuntakelpoinen ihminen, mutta ilmeisesti tämä koirahomma on jonkinlainen sokea piste...(?)

Vierailija
8/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sekin on vielä aivan käsittämätöntä, että joitakin nämä päivitykset ilmeisesti oikeasti kiinnostavat. Minun tutulleni satelee kymmenittäin tykkäyksiä, vaikka ilmoitettava asia olisi ollut se, että ostettiin tänään Mustille uusi talutushihna. 

Vierailija
9/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Tekisivät mieluummin vaikka viikkokatsauksen, mutta ei, joka päivä pitää raportoida jokainen pikku vuffen pieru.

Vierailija
10/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minullakin yksi koiristaan jauhaja ja toinen joka on tehnyt koiralleen oman Facebook-tunnuksenkin, jonna tietysti sain kaverikutsun. Siellä sitten päivityksiä tyyliin "Mami vei minut tänään pitkälle lenkille ja nyt imeskelen herkkuluuta, hau!"

:D

Vierailija
11/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin kerran IRC-galleriassa naiseen jolla oli noin 3000 koiran kuvaa ja nää kaikki kuvat oli niistä kolmesta samasta koirasta.

Vierailija
12/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi mikä se syy sille on, että jokainen koiran liike täytyy raportoida. Miksi?

Vierailija
13/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempia ovat silti kuin kissan omistajat. Fiksumpia ja vähemmän rasittavia.

Todellinen brainfart.

Vierailija
14/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissastakin laitetaan päivityksiä samaan malliin. Yksikin laittoi tänään faseen kolme päivitystä kissastaan kuvien kera 😒. Kissa on lisäksi lapsen korvike eikä tämä mami halua edes oikeaa lasta.

Vierailija
15/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällaisen koiratyypin lisäksi vielä hevostyyppikin fb-kavereissa. Argh!

Vierailija
16/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hämmentävintä on kun henkilö vaikuttaa muuten ihan fiksulta, mutta sitten spämmii facen täyteen koiraihkutuksiaan.

Vierailija
17/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tajua ihmisiä jotka laittavat about 1000 kuvaa per päivä vauvastaan/taaperostaan. Tai päivityksiä jossa kerrotaan miten se meijän aatu-adalmiina onnistui paskomaan koko vaatekerran läpi kaverin sohvalle, hih hih.

Vierailija
18/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kissastakin laitetaan päivityksiä samaan malliin. Yksikin laittoi tänään faseen kolme päivitystä kissastaan kuvien kera 😒. Kissa on lisäksi lapsen korvike eikä tämä mami halua edes oikeaa lasta.

Mulla ainakaan ei ole yhtään kissan kuvaa missään vaikka kissa onkin.

Vierailija
19/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä! Koirakuvissa on huvittavaa, kun ne on aina samannäköisiä joku kuvassa, siis lapset sentään kasvaa ja kehittyy ja ulkonäkö muuttuu, mutta koirat on aina samannäköisiä. Ihankuin postais samaa kuvaa viisi vuotta putkeen :D Mutta joo, nyt olen facessa huomannut taas sen jokavuotisen vollotuksen kuinka koirat pelkää ilotulitteita yms.. Niitä mukasöpöjä kuvia, joissa teksti "kahdeksan tuntia pelkäämistä on pitkä aika" voi hohhoh, onko niitä koiria pakko ottaa kaupunki-alueelle, EI! 

Vierailija
20/35 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäni on henkilö jolta tulee päivittäin koirastaan uusimmat päivitykset ja kuvat. Eli rekku kuvataan joka ikinen päivä monta kertaa ja jokainen teko kerrotaan. Ystävälläni on kuitenkin mies ja kaksi lasta joten koiran ei luulisi olevan elämän ainoa asia. Mies ja lapset pääsevät kuitenkin vain kirouksen aiheiksi päivityksiin satunnaisesti. Joulun alla oli käyttänyt koiransa ammattivalokuvaajan pakeilla ja joulukortissa oli yllättäen vain ja ainoastaan sen rekun kuva. Sama kuva tottakai myös facebookissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi