Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut paras asia, joka elämässäsi on tapahtunut?

Vierailija
27.12.2015 |

Haluan kuulla, sillä itse en osaisi vastata tuohon kysymykseen. Mikä on ollut omassa elämässäsi ikimuistoisinta? Tapahtuiko se itsestään vai teitkö töitä sen eteen? Sana on vapaa!

Kommentit (47)

41/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle neitsyydestä eroon pääseminen on ollut parasta mitä tiedän ja sitäkin piti odottaa 12 vuotta.

Vierailija
42/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen perustaminen. Yritys menestyi ja tuo minulle n. 200 000 tulot vuosittain ns. puhtaana käteen. Kamala sanoa, mutta tämä menee ohi lapsen saannin. Lapsi erityislapsi ja raskas, yritys ja sen johtaminen tuo iloa jaksaa raskasta arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aikoinani sain pikkusisaria.

Olisi ollut kauheaa jäädä ilman sisaruksia. He ovat olleet parhaita ystäviäni ja tärkein tuki ja turva läpi elämän. Olisi ollut hirveää esimerkiksi olla yksin vastuussa vanhenevista, sairastelevista vanhemmista ja lopulta heidän hautaamisestaan.

Minulla ei myöskään (omasta tahdostani) ole omaa perhettä. Jos olisin ollut ainoa lapsi, minun olisi ollut "pakko" hankkia vanhemmilleni lapsenlapset. Nyt sisarukseni tekivät sen, ja minä olen vain saanut nauttia heidän jälkikasvustaan, joka on minulle äärettömän rakasta. Sisarteni lapset ovat minunkin lapsiani ja heidän lapsenlapsensa minunkin lapsenlapsiani.

Vierailija
44/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäistyminen eli se että vapauduin eräästä ihmisestä.

Vierailija
45/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hullu ja päihdeongelmainen mies jätti minut. Se, että muutin seuraavan miehen kanssa heti yhteen. Se, että lopetin opiskelut väärällä alalla kesken ja aloin opiskelemaan jotain ihan muuta. Se, että irtisanoin itseni turvallisesta, isosta firmasta ja hyppäsin tuntemattomaan, aloittelevaan ja innovatiiviseen yritykseen töihin parin viikon suostutteluajalla. :)

Vierailija
46/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heti tuli mieleen lasten saaminen, olkoon kliseistä. Se kun rankan synnytyksen päätteeksi on saanut ihanan pienen käärön syliin. Ne on niin jännittäviä aikoja, kun tietää että elämä on muuttunut muttei vielä tiedä miten. Mutta joku kun mainitsi myös sisarukset, niin sekin pitää kyllä mun kohdalla paikkansa.

Vierailija
47/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen saanut mun ihanat lapseni. <3