Vierailija

Olen yhä aivan hämilläni enkä voi olla miettimättä tapahtunutta. En ole koskaan uskonut mihinkään yliluonnolliseen tms., mutta nyt en tiedä mitä ajatella. Näin sen omin silmin. Se valo ja hehkuvat ääriviivat... Lämpö joka siitä huokui... Psyykeeni on ihan kunnossa, eikä kyse voinut mielestäni olla mistään näköharhasta. Näky kesti monta sekuntia ja tuntui hyvin todelliselta. Tunsin sen läsnäolon ja minulle tuli kevyt olo. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Miten suhtauduitte?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen nähnyt spagettimonsterin nuudelisen ulkkeen ja tuntenut täysin samoin. Lämpö ja rentous jäi kytemään senkin jälkeen, kun kullanhohtoinen uloke vetäytyi takaisin taivaaseen. ♡

Vierailija

Ihanaa <3 Missä näit? Millaisessa tilanteessa? Minä en ole nähnyt mutta olen kuullut puhuvan minulle :) Haluaisin niin kovasti nähdä!

Vierailija

Mä näin noin parikymmentä vuotta sitten keskitalvella. Pieni tyttö valkoiset hiukset. Myssy päässä talvivaatteet. Tupsahti jostain ulos lähiöön...jutteli ja kyseli ja sanoi sitten, että nyt mun pitää mennä kotiin. Ja sitten katosi johonkin. Se oli sellainen jännä tunne. Tyttö tuli ja meni illalla. Kaunis. Koin hänet enkeliksi.

Vierailija

...ai niin...oli ilta pimeä, kaunis kuulas talvikeli. Olin itse siinä kotia kohti kävelemässä, kun tyttö ilmaantui. Pysähtynyt hetki.

Vierailija

Ootkos unohtanut ottaa lääkkeesi? Suosittelisin lääkärille menoa, harhat eivät kerro yleensä mitään hyvää terveydentilastasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat