Mies kieltää sairautensa
Hittolainen. Mieheni on yskinyt aamut, päivät, illat ja yöt jo noin 3 vuoden ajan, mutta itse kieltää sen. Aina jonain päivänä sanon kun kovasti yskii kuivaa yskää, että taas hän yskii kovasti. Suuttuu ja vastaa että joo, juuri nyt yskii mutta ei ole vuosiin yskinyt. Ja yskii kuitenkin joka päivä aamulla, päivällä ja illalla. Mitä mun pitää tehdä että tajuaa?
Laitoin nyt seinäkalenteriin merkinnän että "yskii", ja pyysin vahvistuksen että kyllä yskii. Ja teen sen nyt sitten joka aamu ja päivä ja yö.
Perkele että pitää tuon miehenkin kanssa vääntää samalla tavalla kuin kakaroiden :(
Kommentit (5)
Mitä ihmettä? Ihan pöpi koko ukko tuon perusteella.
Mietin myös tupakointia. Pahimmassa tapauksessa kyse keuhkoahtaumataudista tai keuhkosyövästä.
Sydämen vajaatoiminta voi myös aiheuttaa yskimistä, siitä tuskin varmaankaan on kyse jos ei ole ollut sydänoireita.
Entä allergiat, astma jne.
Joka tapauksessa hänen kannattaa mennä lääkäriin.
Tupakoi ennen mutta lopetti noin 12 v. sitten, Polttaa varmaan juhlissa ja kun en näe (kieltää kyllä sen). Helvetti että ärsyttää,iso mies, ei mulla ole aikaa eikä halua vääntää sen kanssa. Nyt sitten kalenteri, perhana että raivostuttaa. Kuolkoon saatana, jos ei apua halua :(
Tupakoiko miehesi?